Po sukcesie wakacyjnego szkolenia „Marketing interaktywny”, Uczelnia Łazarskiego oraz Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zdecydowały się przygotować drugą edycję kursu. To niepowtarzalna okazja do przyswojenia najbardziej poszukiwanej na rynku wiedzy pod okiem najlepszych fachowców z branży interaktywnej.
Szkolenie jest dedykowane osobom zainteresowanym nowymi technologiami i sposobami dotarcia do odbiorców w Internecie, aktywnym użytkownikom kanałów Social Media oraz tym, którzy chcą poznać funkcjonalność nowoczesnych nośników komunikacji, jak smartfony czy tablety. Absolwenci specjalności, którą oprócz kursu wprowadza Uczelnia Łazarskiego na studiach I stopnia, znajdą pracę w szeroko rozumianym e-biznesie, agencjach reklamowych, marketingowych i PR oraz w branży telekomunikacyjnej.
Wśród wykładowców znajdują się między innymi Michał Giera – Kierownik Działu ds. rozwoju oferty reklamowej w Wirtualnej Polsce, Paweł Suchocki – Dyrektor Zarządzający agencji marketingu społecznościowego i szeptanego Buzz Media, Jacek Jankowski – Doradca Prezesa ds. Social Media Redefine, Marcin Kowalik – Business Development Manager w agencji Zieltraffic, czy Paweł Sala – dyrektor zarządzający firmy FreshMail.
W Internecie kupony zwykle odrywa ten, kto posiada umiejętność trafnego diagnozowania potrzeb i nawyków internautów oraz potrafi w sposób efektywny wykorzystywać ogólnodostępne narzędzia szeroko pojętej e-promocji. Wychodząc tym potrzebom naprzeciw, wspólnie z IAB Polska, przygotowaliśmy szkolenie z marketingu interaktywnego i opracowaliśmy program specjalności na kierunku zarządzanie – tłumaczy Agata Jankowska, Koordynator Projektów na Uczelni Łazarskiego –E-biznes jest dynamicznie rozwijającą się branżą. Właśnie dlatego chcemy zaoferować możliwość zyskania zawodowych kwalifikacji osobom, które fascynują się nowymi kanałami komunikacji i zamierzają podjąć pracę w sektorze usług internetowych – podkreśla Agata Jankowska.
Kurs odbędzie się między 27 września a 25 października, w wymiarze 36 godzin. Zajęcia będą odbywały się dwa razy w tygodniu, we wtorek i czwartek, od godziny 17.30 na terenie Uczelni Łazarskiego (ul. Świeradowska 43 w Warszawie).
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.