IAB

Branża digital cierpi na brak wyspecjalizowanych pracowników

Wśród europejskich pracodawców z branży digital aż 75% wskazuje, że brak odpowiednich kwalifikacji kandydatów jest główną barierą podczas procesu rekrutacji, a w przeważającej większości państw UE system edukacji nie nadąża za cyfrową rewolucją, która od kilkunastu lat dzieje się na naszych oczach – wynika z najnowszego raportu IAB Europe „Kapitał ludzki w środowisku cyfrowym”. Jak …

Branża digital cierpi na brak wyspecjalizowanych pracowników więcej »

IDMnet wdrożył narzędzie do weryfikacji Ads.txt

Sieć reklamy internetowej IDMnet wdrożyła rozwiązanie Ads.txt umożliwiające reklamodawcom dokładną weryfikację witryn na którym pojawiła się zakupiona reklama. Wydawcy natomiast mogą weryfikować podmioty, które sprzedają ich powierzchnię reklamową w modelu programmatic.

IAB AdEx: wartość reklamy online wzrosła o 16 proc.

Reklama w internecie nadal notuje wzrost. Według badania IAB AdEx realizowanego przez PwC, wydatki na reklamę online w Polsce w drugim kwartale 2013 roku wzrosły o 16 proc. względem porównywalnego okresu zeszłego roku. Przełożyło się to na wzrost całego półrocza o ponad 12 proc. Wartość reklamy online w pierwszych sześciu miesiącach roku 2013 przekroczyła tym samym 1,2 mld zł.

IAB AdEx: wartość reklamy online w 2013 roku dynamicznie rośnie

Reklama w internecie nadal notuje wzrost – według badania IAB AdEx przeprowadzonego przez PwC, wydatki na reklamę online w Polsce w pierwszym kwartale 2013 roku wyniosły 546 mln zł. W porównaniu do porównywalnego okresu roku wcześniejszego jest to wzrost o 9,6 proc.

IAB: polscy internauci ludźmi roku

„Lech Tribute” najlepszą kampanią reklamową roku, a Człowiekiem Roku – polscy internauci. IAB Polska nagrodził najlepsze kampanie reklamowe online podczas gali MIXX Awards 2012.

IAB: Europejczycy kochają internet

IAB Europe ogłosiło wyniki najnowszych badań Mediascope Europe. Badania przeprowadzone wśród mieszkańców 28 europejskich krajów pokazują, że 65 proc. Europejczyków korzysta z internetu, który stał się kluczowym medium w promocji firm i produktów.

Przewiń do góry