IAB

Branża digital cierpi na brak wyspecjalizowanych pracowników

Wśród europejskich pracodawców z branży digital aż 75% wskazuje, że brak odpowiednich kwalifikacji kandydatów jest główną barierą podczas procesu rekrutacji, a w przeważającej większości państw UE system edukacji nie nadąża za cyfrową rewolucją, która od kilkunastu lat dzieje się na naszych oczach – wynika z najnowszego raportu IAB Europe „Kapitał ludzki w środowisku cyfrowym”. Jak […]

Branża digital cierpi na brak wyspecjalizowanych pracowników więcej »

IAB AdEx: wartość reklamy online wzrosła o 16 proc.

Reklama w internecie nadal notuje wzrost. Według badania IAB AdEx realizowanego przez PwC, wydatki na reklamę online w Polsce w drugim kwartale 2013 roku wzrosły o 16 proc. względem porównywalnego okresu zeszłego roku. Przełożyło się to na wzrost całego półrocza o ponad 12 proc. Wartość reklamy online w pierwszych sześciu miesiącach roku 2013 przekroczyła tym samym 1,2 mld zł.

IAB AdEx: wartość reklamy online wzrosła o 16 proc. więcej »

Scroll to Top