Przedstawiciele amerykańskich sieci otrzymali rekordową ilość zamówień na telefon iPhone 4S. Firma AT&T poinformowała, że w ciągu 12 godzin sprzedała 200 tys. urządzeń.
iPhone 4S zaprezentowany został niespełna tydzień temu, na kilka dni przed śmiercią Steve’a Jobsa. Telefon nie różni się wyglądem od swego poprzednika – zmiany zaszły w sprzęcie i oprogramowaniu. Jak przekonuje producent, telefon ma być o wiele szybszy (dzięki zastosowanemu procesorowi A5), co przełożyć ma się na większe możliwości graficzne np. w grach. Udoskonalono również baterię: pozwalać ma na 8 godzin rozmów i 6 godzin przeglądania stron internetowych w sieci 3G.
Na amerykańskim, australijskim, francuskim, niemieckim, japońskim i brytyjskim rynku telefon zadebiutuje 14 października, już teraz można jednak złożyć zamówienie tzw. pre-order. Pod koniec miesiąca urządzenie pojawić ma się w kolejnych 22 krajach, ale nie ma wśród nich Polski.
źródło: apple.com
Jak poinformowali przedstawiciele sieci AT&T, w 12 godzin od rozpoczęcia przyjmowania zgłoszeń sprzedano ponad 200 tys. iPhone’ów 4S. „To najbardziej udany start iPhone’a, jaki do tej pory mieliśmy”, przekonują.
Duże zainteresowanie telefonami potwierdziła również sieć Sprint. Nie podała jednak konkretnej liczby sprzedanych urządzeń. „Sprzedaż bardzo przekroczyła nasze oczekiwania”, informuje operator.
Warto dodać, że pojawieniu się iPhone’a 4S towarzyszyły liczne głosy rozczarowania. Komentatorzy wskazywali na niewielką innowacyjność urządzenia względem poprzednika oraz brak rozwiązań, które mogłyby „zamieszać” rynkiem (poza może Siri, „inteligentnym asystentem”, który rozpoznaje mowę użytkownika). Jak się jednak okazuje, klienci nie podzielili tych zarzutów i postanowili dokonać zakupu.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.