Kampanie jednodniowe oraz nowe formaty reklamowe to jesienne nowości przygotowane przez sieć Evolution Media Net.
Kampania jednodniowa – nazwa produktowa evo.Dniówka – to nowy produkt zasięgowy pozwalający dotrzeć do bardzo dużej liczby odbiorców w bardzo krótkim czasie. Dzięki temu, że 70 procent internautów korzysta z internetu codziennie (Megapanel PBI/Gemius, 08.2011), a emisje jednodniowe gwarantują ponadprzeciętną częstotliwość wyświetlania reklam, ma to być bardzo skuteczna forma promocji. Evo.Dniówki emitowane są w obrębie wszystkich serwisów należących do sieci czyli blisko 500 witryn.
„Nowe formy reklamowe w naszej ofercie są bezpośrednią odpowiedzią na oczekiwania naszych największych klientów. Duże formaty reklamowe, w emisji jednodniowej o dużej częstotliwości emisji dają możliwość realnego zaistnienia w świadomości konsumentów” – komentuje Michał Burecki, dyrektor działu agencyjnego Evolution Media Net.
Oprócz kampanii jednodniowych w ofercie sieci pojawiły się dwa nowe formaty reklamowe: SkyFly oraz Floor ad.
SkyFly wyświetla się pionowo po prawej stronie przeglądanej witryny. Reklama włącza się w momencie wejścia na stronę, pojawia się półprzezroczyste tło, a na nim kreacja reklamowa 300×600 pikseli. Reklamę można zwinąć do paska, który jest widoczny w prawym górnym rogu przeglądarki, a użytkownik może w każdej chwili ją rozwinąć. Natomiast Floor Ad jest najbardziej widoczną formą reklamową w internecie, wyświetla się nad treścią strony i jest wyrównana do dolnej krawędzi przeglądarki. Rozmiar kreacji reklamowej w tym przypadku to 300×950 pikseli.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.