Jegostrona.pl to najnowszy produkt internetowy, który od grudnia dołączył do portfolio spółki INFOR Biznes. Wydawca dostrzega potencjał serwisów spoza kategorii Biznes, Finanse, Prawo (BFP) i pracuje nad kolejnymi projektami.
Serwis jegostrona.pl jest przeznaczony do młodych aktywnych mężczyzn, którzy dbają o formę, interesują się sportami ekstremalnymi, szukają informacji na temat nowinek technologicznych. W serwisie wiele miejsca poświęca się erotyce i relacjom damsko-męskim, choć poruszanych jest też wiele tematów związanych z ojcostwem.
W nowym serwisie znalazły się nie tylko autorskie teksty o charakterze poradniczym, ale także rankingi, materiały fotograficzne i wideo. Jegostrona.pl kontynuuje także wiele tematów poruszanych na łamach najpopularniejszych męskich magazynów z Polski i świata. Partnerem serwisu jest magazyn „Polska Zbrojna”.
Jegostrona.pl funkcjonuje w ramach grupy serwisów Dziennik.pl. Redaktorem, który od początku czuwa nad jego zawartością, jest Dawid Nawrocki.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.