Facebook udostępnia wszystkim użytkownikom nowy widok profili – Timeline (Oś czasu). To nie tylko wizualna zmiana; to nowa filozofia prezentowania własnej historii.
Timeline to znaczna zmiana nie tylko w wyglądzie, ale przede wszystkim filozofii wykonania i prezentacji profili użytkownika. Ma to być multimedialna historia życia danej osoby, od jej narodzin, aż po ostatnie aktywności. Szczególnie podkreślane mają być najważniejsze wydarzenia.
Nowy wygląd zaprezentowany został we wrześniu, na konferencji f8. Nie padł wtedy konkretny termin jego wprowadzenia, przez długi czas pojawić miał się „w nadchodzących tygodniach”. Wcześniejszy dostęp otrzymali twórcy aplikacji, użytkownicy zarejestrowani jako deweloperzy. Według danych Facebooka do 10 listopada z Timeline korzystało 1,5 mln osób.
Obecnie nowy wygląd wprowadzany jest dla wszystkich użytkowników serwisu.
Przez pierwszych 7 dni po rozpoczęciu korzystania z osi czasu tylko Ty będziesz widzieć jej zawartość. Dzięki temu masz możliwość dopracowania osi tak, by wyglądała w sposób, w jaki chcesz, aby widzieli ją inni – czytamy na stronach serwisu.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.