B2B Media Sp. z o.o. ogłosiło, że dokonało sprzedaży swoich pięciu biznesowych tytułów – Biznes Warszawski, Biznes Trójmiejski, Biznes Poznański, Biznes Wrocławski oraz Biznes Śląski – nowej, prywatnej grupie inwestorów, która posiada udziały w CityBusinessNetworkPoland. Pieniądze uzyskane ze sprzedaży tytułów zostaną wykorzystane do spłacenia wierzycieli spółki B2B Media.
'Pierwotni udziałowcy B2B Media najwidoczniej nie mają cierpliwości oraz nie rozpatrują rozwoju w długoterminowej perspektywie, która jest konieczna do zbudowania znaczącej grupy mediowej w Polsce’ powiedział Thom Barnhardt, który ustąpił z zarządu B2B Media i dołączy do CBN Poland. Straty jakie z tego tytułu poniosą udziałowcy B2B Media wyniosą ponad 2 miliony złotych. Barnhardt, który wcześniej pełnił główną funkcję w B2B Media teraz będzie miał niewielki udział w CBN Poland, którego największymi udziałowcami są prywatne jednostki pochodzące z Nowego Jorku.
CityBusinessNetworkPoland Sp. z o.o. również jest właścicielem strony BiznesPolska.pl, która jest trzecią w rankingach, stroną biznesową w Polsce i która od niedawna podjęła współprace z domem mediowym Ad.Net.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.