Podczas zbliżającej się olimpiady w Londynie wolontariusze, którzy będą pomagać przy organizacji wydarzenia, zmuszeni będą do ograniczenia swojej aktywności w mediach społecznościowych takich jak Facebook lub Twitter.
Komitet Organizacyjny ogłosił, że 70 tys. ochotników nie będzie mogło swobodnie wysyłać wpisów i zdjęć na temat wykonywanych zadań, spotkanych sportowców czy VIP-ów. Informacje wolontariuszy, mające bezpośredni związek z wydarzeniami w Londynie, podawane będą do wiadomości publicznej po akceptacji organizatorów.
Rozumiemy, że wielu naszych wolontariuszy będzie chciało wykorzystać media społecznościowe do podzielenia się swoimi doświadczeniami ze znajomymi i rodziną. Jest jednak standardem, że taka organizacja jak Komitet Organizacyjny, poucza swoich współpracowników w jaki sposób mają oni kontaktować się z mediami. Chodzi tu przede wszystkim o bezpieczeństwo organizatorów i uczestników olimpiady – powiedział rzecznik Komitetu Organizacyjnego olimpiady.
Cała sytuacja może przypominać trochę wydarzenia związane z poprzednimi igrzyskami w Pekinie, gdzie informacje w mediach społecznościowych dotyczące olimpiady były blokowane przez władze chińskie. Jednakże tamte ograniczenia służyły zupełnie innym celom.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.