Na mocy umowy podpisanej przez Agencję Rynku Energii SA z Agora SA CIRE.pl dostarcza portalowi Gazeta.pl informacje dotyczące rynków energii.
W ramach współpracy na stronach Gazeta.pl publikowane są wybrane wiadomości z serwisu informacyjnego, komunikaty z centrum prasowego, tematy tygodnia oraz rozmowy CIRE.
Współpraca ma za zadanie z jednej strony wzbogacenie serwisu gospodarczego Gazeta.pl o informacje z polskiego rynku energii, a także popularyzację tego tematu wśród użytkowników jednego z największych polskich portali. Z drugiej strony CIRE.pl liczy na pozyskanie nowych użytkowników, którzy chcieliby poszerzać swoją wiedzę o energetyce.
Zespół CIRE.pl nie zapomniał także o innych serwisach chcących wzbogacić swoją zawartość o najnowsze informacje ze świata energetyki. Mogą one zamieszczać u siebie wiadomości dostępne w 4 kanałach RSS – coraz popularniejszym formacie wymiany danych opartym o XML, posiadającym wsparcie w najnowszych wersjach najpopularniejszych przeglądarek internetowych oraz we wszystkich technologiach tworzenia stron WWW.
CIRE.pl jest istniejącym od 1998 roku i należącym do Agencji Rynku Energii S.A. portalem rynków energii. Według najnowszych danych, w czerwcu 2005 portal CIRE.pl, odwiedziło ponad 42 tys. użytkowników generując ponad 760 tys. odsłon (źródło: Badanie Megapanel PBI/Gemius 06/2005).
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.