W zeszłym roku Facebook udostępnił możliwość subskrybowania informacji, m.in. osób powszechnie rozpoznawalnych. Czy to narzędzie sprawdziło się wśród dziennikarzy? Facebook odpowiedział na to pytanie.
We wrześniu zeszłego roku Facebook uruchomił funkcję Subskrybuj. Dzięki temu użytkownicy tego portalu społecznościowego mogą dowiadywać się o najnowszych wpisach znanych i lubianych bez konieczności przynależności do grona znajomych. Wśród korzystających z tego udogodnienia nie brakuje dziennikarzy, którzy chcą być na bieżąco informowani o najważniejszych wydarzeniach.
Wśród osób związanych z dostarczaniem informacji oprócz dziennikarzy typowo „internetowych” spotkać można także, i to w sporej ilości, pracowników tradycyjnych dzienników. Ponad dziewiędziesięciu dziennikarzy z Washington Post korzysta z funkcji Subskrybuj, ponad pięćdziesięciu z New York Timesa. Te liczby śwadczą o tym, że Facebook stanowi od jakiegoś czasu tak samo ważne źródło informacji dla każdego dziennikarza jak Twitter, który do tej pory wygrywał szybkością dostarczania nowych informacji.
Poniżej przedstawiamy podsumowanie kilkumiesięcznego okresu obserwacji dziennikarzy przez analityków Facebooka, przedstawione na oficjalnym blogu Facebooka:
- dziennikarze korzystający z funkcji Subskrybuj odnotowali średnio 320-procentowy wzrost osób obserwujących, począwszy od listopada 2011 roku;
- 62 proc. wiadomości publikowanych przez dziennikarzy zawierało odpowiedni link;
- 30 proc. informacji zawierało propozycję przeczytania artykułu – sformułowania typu „przeczytaj mój artykuł” dawały 37-procentowy wzrost zainteresowania;
- największą popularnością użytkowników cieszyły się komentarze i analizy, także zdjęcia z opisywanych wydarzeń.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.