We wszelkich projektach marketingowych Leroy Merlin kieruje się zasadą 'Ułatwić klientom realizację domu, o jakim marzą’. Dzięki nowej sekcji PRODUKTY na stronie interntetowej, każdy internauta będzie mógł przeglądać, wyszukiwać i porównywać towary oferowane w marketach Leroy Merlin.
Obecnie w sekcji dostępnych jest ponad 200 produktów ze świata 'Ogrzewanie i Wentylacja’. Każdy produkt zawiera zdjęcie i parametry techniczne wraz z ceną. Jeśli klient potrzebuje jakiegoś produktu, ale nie wie jak ten produkt wybrać, serwis zwraca jego uwagę na ważne aspekty wyboru. Prowadzi internautę, zadając mu pytania i proponując możliwe rozwiązania. Do klienta należy ostateczny wybór spośród listy produktów, spełniającej wszystkie wybrane przez niego kryteria. Jeżeli klient wie, czego szuka, może zaznaczyć interesujące go parametry techniczne i w ten sposób szybko sprawdzić czy w ofercie LM jest dany produkt, który odpowiada jego konkretnym oczekiwaniom. Po dokonaniu wyboru można wydrukować opis produktu wraz z referencją i pójść z nim do sklepu. Na pewno ułatwi to zakupy.
W sekcji 'Ogrzewanie’ dostępne są także nowe porady, FAQ oraz słowniczek pojęć dla tych osób, które lubią ciepło i pragną przygotować swój dom czy mieszkanie do jesienno-zimowych chłodów.
Sekcja Produktów będzie stopniowo wzbogacana o nowe pozycje z podstawowej gamy Leroy Merlin.
W aktualnym serwisie internetowym www.LeroyMerlin.pl, jeśli ktoś dekoruje, majsterkuje, buduje lub ma ogród, dzięki interaktywnej gazetce z bieżącymi promocjami łatwo zaplanuje zakupy w realnym sklepie. Serwis zawiera szczegółowe informacje o wszystkich 16 hipermarketach budowlano-dekoracyjnych Leroy Merlin w Polsce, wraz z listą oferowanych usług. W serwisie także każda osoba, która zrobiła zamówienie w którymkolwiek sklepie LM, może upewnić się czy wszystkie produkty są już gotowe do odbioru.
Serwis przygotowała Internet Designers, agencja interaktywna full service.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.