Studium przypadku – społecznościowe oblicze imprezy Monster Jam
Ambasadorzy marki jako wsparcie w sytuacjach kryzysowych – studium przypadku Monster Jam w mediach społecznościowych. Zapraszamy do gościnnego wpisu autorstwa Internet Designers.
Ambasadorzy marki jako wsparcie w sytuacjach kryzysowych – studium przypadku Monster Jam w mediach społecznościowych. Zapraszamy do gościnnego wpisu autorstwa Internet Designers.
Agencja interaktywna Internet Designers zrealizowała kolejny projekt dla koncernu Nestle – tym razem dla marki Dog Chow z portfolio produktów Purina Pet Care.
NIVEA Polska wybrała agencję interaktywną Janmedia Interactive do obsługi działań związanych z marketingiem interaktywnym. Nawiązanie współpracy nastąpiło w wyniku dwustopniowego przetargu. Pierwsza część dotyczyła zrewidowania rynku agencji, w wyniku czego do drugiego etapu zaproszone zostały 3 agencje: E_misja Interactive 360, Internet Designers oraz Janmedia Interactive. Zwycięzcą została agencja interaktywna Janmedia Interactive świadcząca kompleksowe usługi z …
Dlarodzinki.pl – taką nazwę nosi nowy serwis internetowy uruchomiony właśnie przez MURATORA. Portal został stworzony z myślą o całej rodzinie: dzieciach do 12 roku życia, mamie i tacie. To pierwsza internetowa platforma w zasobach MURATORA oferująca całej rodzinie tak szeroki zakres wiedzy oraz wybór interaktywnych narzędzi. Uruchomieniu portalu towarzyszy kampania promocyjna w mediach. Serwis składa …
Dlarodzinki.pl – MURATOR S.A. uruchomił portal rodzinny więcej »
Agencja interaktywna Internet Designers zajęła się komunikacją e-marketingową serwerów HP Integrity, tworząc polski serwis WWW zawierający kompleksowe informacje o tej platformie. Serwery HP Integrity to pierwsza 64 bitowa platforma w pełni wykorzystująca potencjał procesorów Intel® Itanium,2. 'Portal dedykowany tej innowacyjnej platformie stworzyliśmy po to, aby klient nie musiał już więcej przeszukiwać różnych źródeł informacji, by …
Agencja interaktywna Internet Designers przygotowała dla koncernu Nestlé nowy serwis internetowy o tematyce dotyczącej wellness. Nestlé zgodnie ze swoją ideą ’Good Food, Good Life’ pragnie pomóc zrozumieć internautom, czym jest wellness i pokazać, iż życie według wellness to codzienność pełna wrażeń. Na filozofię wellness składa się wszystko co powoduje, że czujemy się dobrze wśród otaczających …
W INTERIA.PL został uruchomiony serwis Choinka. Witryna, której sponsorem jest po raz kolejny NIVEA Polska, powstała przy współpracy z Internet Designers. – Choinka stwarza okazję, by w ciekawy sposób promować naszą stronę www.NIVEA.pl i poszerzyć bazę osób zainteresowanych marką NIVEA – wyjaśnia Szymon Zabiełło, Local Internet Coordinator z NIVEA Polska. Na użytkowników serwisu czekają kartki …