NIVEA Polska wybiera Janmedia Interactive

Opublikowano: 9 września 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

NIVEA Polska wybrała agencję interaktywną Janmedia Interactive do obsługi działań związanych z marketingiem interaktywnym. Nawiązanie współpracy nastąpiło w wyniku dwustopniowego przetargu. Pierwsza część dotyczyła zrewidowania rynku agencji, w wyniku czego do drugiego etapu zaproszone zostały 3 agencje: E_misja Interactive 360, Internet Designers oraz Janmedia Interactive. Zwycięzcą została agencja interaktywna Janmedia Interactive świadcząca kompleksowe usługi z zakresu działań online. Umowa pomiędzy …

Hanna LaskowskaNIVEA Polska wybiera Janmedia Interactive

Dlarodzinki.pl – MURATOR S.A. uruchomił portal rodzinny

Opublikowano: 19 czerwca 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Dlarodzinki.pl – taką nazwę nosi nowy serwis internetowy uruchomiony właśnie przez MURATORA. Portal został stworzony z myślą o całej rodzinie: dzieciach do 12 roku życia, mamie i tacie. To pierwsza internetowa platforma w zasobach MURATORA oferująca całej rodzinie tak szeroki zakres wiedzy oraz wybór interaktywnych narzędzi. Uruchomieniu portalu towarzyszy kampania promocyjna w mediach. Serwis składa się z  5 głównych działów …

Sylwester KozakDlarodzinki.pl – MURATOR S.A. uruchomił portal rodzinny

Strona internetowa serwerów HP Integrity

Opublikowano: 26 kwietnia 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Agencja interaktywna Internet Designers zajęła się komunikacją e-marketingową serwerów HP Integrity, tworząc polski serwis WWW zawierający kompleksowe informacje o tej platformie. Serwery HP Integrity to pierwsza 64 bitowa platforma w pełni wykorzystująca potencjał procesorów Intel® Itanium,2. ‚Portal dedykowany tej innowacyjnej platformie stworzyliśmy po to, aby klient nie musiał już więcej przeszukiwać różnych źródeł informacji, by miał dostęp do kompleksowej i …

Hanna LaskowskaStrona internetowa serwerów HP Integrity

Nowy serwis Nestle

Opublikowano: 4 kwietnia 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Agencja interaktywna Internet Designers przygotowała dla koncernu Nestlé nowy serwis internetowy o tematyce dotyczącej wellness. Nestlé zgodnie ze swoją ideą ‚Good Food, Good Life’ pragnie pomóc zrozumieć internautom, czym jest wellness i pokazać, iż życie według wellness to codzienność pełna wrażeń. Na filozofię wellness składa się wszystko co powoduje, że czujemy się dobrze wśród otaczających nas ludzi i przedmiotów, jak …

Hanna LaskowskaNowy serwis Nestle

Świąteczna NIVEA w INTERIA.PL

Opublikowano: 12 grudnia 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

W INTERIA.PL został uruchomiony serwis Choinka. Witryna, której sponsorem jest po raz kolejny NIVEA Polska, powstała przy współpracy z Internet Designers. – Choinka stwarza okazję, by w ciekawy sposób promować naszą stronę www.NIVEA.pl i poszerzyć bazę osób zainteresowanych marką NIVEA – wyjaśnia Szymon Zabiełło, Local Internet Coordinator z NIVEA Polska. Na użytkowników serwisu czekają kartki świąteczne, gry online oraz konkurs, …

Sylwester KozakŚwiąteczna NIVEA w INTERIA.PL