Internetowy sklep emarket.pl wprowadził nową usługę dla swoich klientów. Każdy, kto złoży zamówienie otrzymuje gwarancję, że towar otrzyma maksymalnie w przeciągu 48 godzin. Dla zakupów powyżej 300 zł dostawa sprzętu jest darmowa, sprzęt zawsze dostarczany jest bezpośrednio do klienta.
Szefowie sklepu podkreślają, że 48 godzin, to maksymalny czas w jakim klient otrzyma przesyłkę. Większość zamówień jest realizowana następnego dnia. Powyższe terminy dotyczą dni roboczych. Gwarancja emarket.pl wiąże się ze zobowiązaniem po stronie sklepu: w przypadku przekroczenia deklarowanego czasu dostawy sklep przyznaje klientowi 5% rabatu na towary zakupione w kolejnym zamówieniu. Gwarancją objęte są również opóźnienia spowodowane z winy kuriera.
Robert Łubiarz, emarket.pl: 'Bardzo cieszymy się, że możemy wprowadzić takie ułatwienie dla naszych klientów. Zakupy przez internet wiążą się zawsze ze sporym odstępem czasowym pomiędzy wybraniem towaru a fizycznym jego otrzymaniem. My chcemy tą odległość zniwelować. Tak naprawdę juz teraz 80% zamówień jesteśmy w stanie dostarczyć następnego dnia roboczego – to efekt wprowadzenia Elektronicznego Systemu Logistycznej Obsługi Klienta. Niewiele sklepów w Polsce może pochwalić się takim udogodnieniem dla swoich klientów’.
Emarket.pl funkcjonuje od sierpnia 2000 roku jako wspólny projekt telewizji POLSAT oraz firmy OPTIMUS. Sklep jest specjalistycznym salonem komputerowym, gdzie Internauci mogą nabyć m.in. aparaty cyfrowe, odtwarzacze MP3, notebooki, komputery PC oraz inne akcesoria związane z technologią cyfrową. Obecnie emarket.pl to jedna z najstarszych marek e-commerce polskiego Internetu.
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.