Polsat

Polsat wchodzi w gry. Nie tylko w telewizji

15 października br. oferta operatora największej polskiej platformy satelitarnej w Polsce, Cyfrowego Polsatu, powiększy się o kolejny kanał tematyczny – Polsat Games. Stworzona z myślą o graczach stacja będzie dostępna w Cyfrowym Polsacie od pakietu Mini HD, na pozycji 16. Nowy kanał będzie dostępny także w internecie.

Cyfrowy Polsat kupuje Telewizję Polsat

Cyfrowy Polsat S.A. kupuje 100% akcji Telewizji Polsat S.A. za 3,75 mld zł. Dzięki tej transakcji Grupa Cyfrowy Polsat staje się największą grupą medialną w Polsce o łącznych rocznych przychodach w wysokości ponad 2,4 mld zł.

ipla lite dla użytkowników Mac OS i Linux

Udostępniona została platforma telewizji internetowej ipla dla użytkowników systemów operacyjnych Mac OS i Linux. Pierwsza wersja ipla lite (beta) zawiera najważniejsze moduły multimedialne umożliwiając odbiór transmisji na żywo oraz dostęp do biblioteki plików VOD. Kolejne wersje ipla lite wzbogacane będą o funkcje społecznościowe znane z podstawowej wersji aplikacji. Więcej informacji oraz aplikacja ipla lite dostępna jest na stronie www.lite.ipla.pl.

Nowa kampania reklamowa czekoladek Wawel

21 września 2009 r. rusza nowa intensywna kampania reklamowa czekoladek nadziewanych Malaga, Tiki Taki i Kasztanki – sztandarowych czekoladek Wawel. Kampania realizowana jest w telewizji i radiu.

Cyfrowa Platforma TVP

15 września 2009 r. Telewizja Polska uruchomiła pierwszą, bezpłatną część cyfrowej platformy i rozpoczęła realizację zaleceń wynikających z projektu Strategii Cyfryzacji kraju, opracowanego przez Międzyresortowy Zespół ds. Telewizji i Radiofonii Cyfrowej. Jednocześnie Zarząd TVP S.A. skierował do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wniosek koncesyjny potrzebny do rozprowadzania pełnego pakietu programów.

EuroBook ogłasza koniec kryzysu

Pod tym hasłem rozpoczęła się pierwsza kampania telewizyjna portalu internetowego EuroBook.pl. Spot emitowany jest na antenach ogólnopolskich stacji telewizyjnych – Polsat oraz w kanałach tematycznych Polsat News oraz od 1-go września TV Biznes. Kampania ruszyła 7 lipca. Firma zakupiła ponad 1000 spotów reklamowych w ciągu kilku miesięcy.

Scroll to Top