Rusza Polsat Box Go – nowy serwis streamingowy i VOD
Już dziś, 1 września, startuje dostępny dla wszystkich serwis VOD i streamingowy Polsat Box Go. Dostępne dwa nowe pakiety bez reklam: Polsat Box Go Sport i Polsat Box Go Premium.
Już dziś, 1 września, startuje dostępny dla wszystkich serwis VOD i streamingowy Polsat Box Go. Dostępne dwa nowe pakiety bez reklam: Polsat Box Go Sport i Polsat Box Go Premium.
15 października br. oferta operatora największej polskiej platformy satelitarnej w Polsce, Cyfrowego Polsatu, powiększy się o kolejny kanał tematyczny – Polsat Games. Stworzona z myślą o graczach stacja będzie dostępna w Cyfrowym Polsacie od pakietu Mini HD, na pozycji 16. Nowy kanał będzie dostępny także w internecie.
Cyfrowy Polsat S.A. kupuje 100% akcji Telewizji Polsat S.A. za 3,75 mld zł. Dzięki tej transakcji Grupa Cyfrowy Polsat staje się największą grupą medialną w Polsce o łącznych rocznych przychodach w wysokości ponad 2,4 mld zł.
Udostępniona została platforma telewizji internetowej ipla dla użytkowników systemów operacyjnych Mac OS i Linux. Pierwsza wersja ipla lite (beta) zawiera najważniejsze moduły multimedialne umożliwiając odbiór transmisji na żywo oraz dostęp do biblioteki plików VOD. Kolejne wersje ipla lite wzbogacane będą o funkcje społecznościowe znane z podstawowej wersji aplikacji. Więcej informacji oraz aplikacja ipla lite dostępna jest na stronie www.lite.ipla.pl.
21 września 2009 r. rusza nowa intensywna kampania reklamowa czekoladek nadziewanych Malaga, Tiki Taki i Kasztanki – sztandarowych czekoladek Wawel. Kampania realizowana jest w telewizji i radiu.
15 września 2009 r. Telewizja Polska uruchomiła pierwszą, bezpłatną część cyfrowej platformy i rozpoczęła realizację zaleceń wynikających z projektu Strategii Cyfryzacji kraju, opracowanego przez Międzyresortowy Zespół ds. Telewizji i Radiofonii Cyfrowej. Jednocześnie Zarząd TVP S.A. skierował do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wniosek koncesyjny potrzebny do rozprowadzania pełnego pakietu programów.
Pod tym hasłem rozpoczęła się pierwsza kampania telewizyjna portalu internetowego EuroBook.pl. Spot emitowany jest na antenach ogólnopolskich stacji telewizyjnych – Polsat oraz w kanałach tematycznych Polsat News oraz od 1-go września TV Biznes. Kampania ruszyła 7 lipca. Firma zakupiła ponad 1000 spotów reklamowych w ciągu kilku miesięcy.