Agencja reklamowa discipline Media Group, specjalizująca się w kreacjach internetowych i przekazach multimedialnych, przygotowała nową odsłonę serwisu WWW producenta słodyczy dla dzieci – Nestle JOJO. Strona jest dostępna pod adresem: jojo.pl
'Postanowiliśmy zaproponować użytkownikom serwisu jojo.pl szereg nowości. Zmienić główny motyw i skoncentrować się na nieco innych treściach, podanych w nowy sposób. To wszystko z dodatkiem ulubionych przez dzieci grafik, charakterystycznych od przeszło 4 lat dla tego serwisu. Jak co roku liczymy na opinie internatów. Wsłuchujemy się w nie wnikliwie – efektem tego są pewne zmiany właśnie zaimplementowane w serwisie. Pamiętamy również o przyzwyczajeniach użytkowników – dlatego dostępna jest w serwisie jego poprzednia wersja – Pianka w podróży po Polsce i Europie. Zawiera ona blisko 200 gier, komiksów i plansz edukacyjnych’ – mówi Luiza Pawłowska – General Manager discipl!ne Media Group.
Serwis jojo.pl powstał przed czteroma laty i przechodził co roku wiele zmian polegających na poszerzaniu jego zawartości i funkcjonalności. Edukował poprzez zabawę i w przyjazny sposób przekazywał jego użytkownikom wiedzę geograficzną, muzyczną, matematyczną i z zakresu języka polskiego. Najmłodsi internauci zapraszani byli do wędrówki z gospodarzem serwisu – Piankiem JOJO – przez krainy geograficzne Polski, a w następnej kolejności do poznawania państw Unii Europejskiej.
Serwis cieszy się ogromnym powodzeniem, czego efektem jest liczba zarejestrowanych użytkowników, uczestników konkursów i liczba maili nadsyłanych przez najmłodszych do Pianka JOJO.
Nowy serwis www.jojo.pl dostępny jest w sieci od września b.r.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.