Nestlé

Adv.pl dla Smacznych Zup WINIARY

Adv.pl stworzyło komunikację e-marketingową dla nowego produktu Nestle – Smacznej Zupy WINIARY- wykorzystując między innymi serwis produktowy pierwszapodomowej.pl. Jest on uzupełnieniem komunikacji marketingowej w telewizji i prasie. Serwis oraz wspierająca go kampania reklamowa wystartowały w ostatnim tygodniu lutego. Kampania potrwa do połowy kwietnia 2008. Smaczna Zupa jest kierowana do pracujących mieszkańców miast, zarówno kobiet, jak i

Adv.pl dla Smacznych Zup WINIARY więcej »

Warzywa ponad wszystko

Jedz warzywa i owoce 5 razy dziennie! – to podstawowe założenia prawidłowej diety zapewniającej zdrowie, urodę i dobre samopoczucie. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów firma Nestlé Polska stworzyła zdrową i bogatą w warzywa i składniki odżywcze przekąskę „Porcja warzyw”. WINIARY Porcja warzyw to najnowsze osiągnięcie marki WINIARY: zupy instant, o bardzo dużej zawartości warzyw, które: –

Warzywa ponad wszystko więcej »

Nowy serwis Nestle

Agencja interaktywna Internet Designers przygotowała dla koncernu Nestlé nowy serwis internetowy o tematyce dotyczącej wellness. Nestlé zgodnie ze swoją ideą ’Good Food, Good Life’ pragnie pomóc zrozumieć internautom, czym jest wellness i pokazać, iż życie według wellness to codzienność pełna wrażeń. Na filozofię wellness składa się wszystko co powoduje, że czujemy się dobrze wśród otaczających

Nowy serwis Nestle więcej »

7 urodziny Wakacje.pl

Polski rynek e-handlu to dzisiaj około 1000 portali, oferujących sprzedaż towarów i usług przez Internet. Tylko 9,5% z nich działa dłużej niż 5 lat. Do tego grona należy gdański portal turystyczny Wakacje.pl, który zaistniał w Sieci w marcu 1999 roku i jest dziś jednym z najważniejszych podmiotów w turystyce on-line. Pomysł stworzenia serwisu, który umożliwiałby

7 urodziny Wakacje.pl więcej »

Nowe projekty Adv.pl dla Telefonii Dialog, Hasco-Lek, UPS oraz Nestle

Agencja Interaktywna Adv.pl zrealizowała w ciągu ostatnich 2 miesięcy cztery kampanie e-marketingowe. Pierwsza dla Telefonii Dialog, druga dla Hasco-Lek, promująca produkt Penigra, kolejna dla Messenger Service Stolica, Spółki UPS oraz ostatnia dla Nestle Polska, promująca markę Winiary w okresie Świąt Bożego Narodzenia. Każda z przeprowadzonych kampanii e-marketingowych oparta była na indywidualnych założeniach dopasowanych do potrzeb

Nowe projekty Adv.pl dla Telefonii Dialog, Hasco-Lek, UPS oraz Nestle więcej »

Chiński kubek online

We wrześniu agencja interaktywna full service FFCreation.com zakończyła prace nad stroną chinskikubek.pl dla Nestle S.A. Jest to witryna produktowa dla nowego na polskim rynku 'Chińskiego Kubka’ – produktu, który jest unikalnym połączeniem znanej już polskim konsumentom chińskiej zupki z gorącym kubkiem (czyli smaczne, sycące danie z makaronem, które można przyrządzić w kubku). Grupą docelową, do

Chiński kubek online więcej »

Scroll to Top