Według danych TNS OBOP, 81% użytkowników telefonów komórkowych deklaruje, że wysyła lub odbiera wiadomości tekstowe ze swojego telefonu. SMS-y są domeną najmłodszych użytkowników telefonów komórkowych. Korzysta z nich 89% osób w wieku 15-29 lat. Wraz z wiekiem respondentów zainteresowanie tą usługą stopniowo maleje. W grupie osób powyżej 60 lat co druga deklaruje korzystanie z krótkich wiadomości tekstowych.
Korzystanie z krótkich wiadomości tekstowych rośnie także wraz z wykształceniem. Blisko 90% osób posiadających licencjat lub wyższe wykształcenie wykorzystuje swoje komórki do pisania/odbierania wiadomości tekstowych.
Usługa SMS zdobywa coraz większą popularność w Polsce. System krótkich wiadomości tekstowych jest wykorzystywany przede wszystkim do towarzyskiej komunikacji. Zaczyna być również wykorzystywany w firmach do kontaktów z pracownikami i klientami. SMS-y służą do przypominania o ważnych wydarzeniach, uzyskiwania codziennych informacji gospodarczych.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.