Trwa konkurs sieci sklepów Media Markt i magazynu 'Playboy’. Spośród pracownic sieci sklepów Media Markt można typować swoją faworytkę do specjalnej sesji fotograficznej magazynu 'Playboy’. W prowokacyjnej, dwutygodniowej zabawie zwycięży dziewczyna, która zdobędzie największą liczbę głosów przesłanych za pomocą wiadomości SMS. Konkurs prowadzony jest w Internecie na stronie mediamarkt.pl i wsparty jest kampanią w innych mediach.
Kampania stanowi kolejny etap oryginalnej akcji promocyjnej prowadzonej wspólnie przez Media Markt i 'Playboy’. Seria odważnych zdjęć pracownic sieci sklepów została opublikowana na łamach październikowego wydania magazynu. Spośród wszystkich dziewczyn zostanie wybrana jedna, której zdjęcia zostaną zaprezentowane na rozkładówce 'Playboya’. Na internetowej stronie konkursowej znajdują się prezentacje bohaterek, zasady uczestnictwa w akcji oraz informacje o nagrodzie dla głosujących. Wspólna akcja promowana jest w miesięczniku 'Playboy’, w gazetkach produktowych Media Markt oraz poprzez kampanię outdoorową.
Marka Media Markt stale sięga po odważne, często prowokacyjne pomysły marketingowe. W realizacji swojej strategii korzysta z narzędzi marketing MIX, w tym z Internetu. W zakresie e-marketingu od trzech lat obsługuje ją agencja interaktywna OS3 multimedia, która opiekuje się stronami internetowymi Media Markt i kampaniami reklamowymi w Internecie. W ramach współpracy stworzyła szereg prezentacji produktów i serwisów dla poszczególnych marketów, przeprowadziła akcje promocyjne oraz kampanie e-mailingowe.
– Bardzo cenimy sobie pracę z marką Media Markt, ponieważ długofalowa obsługa Klienta pozwala nam na poznawanie jego potrzeb i dobieranie optymalnych rozwiązań marketingowych. Stali klienci są dla nas dowodem ich satysfakcji z naszych usług i motywacją do stałego podnoszenia jakości współpracy – mówi Marcin Maj, Client Service Director OS3 multimedia.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.