Już za tydzień trzecia edycja krakowskiego barcampu. Organizatorzy zachęcają do uczestnictwa – wygrać można jedną z dwóch Nokii Lumia.
Aby mieć szansę na wygraną należy dokonać bezpłatnej rezerwacji na wydarzenie poprzez formularz na stronie www.techcamp3.evenea.pl, a potem zjawić się na technologicznej uczcie w LizardKingu.
Potrzebne będzie także kreatywne myślenie, wyczucie rynku i doskonałe poruszanie się po zakamarkach nowych technologii. Każdy z uczestników TechCamp #3 dostanie czas do 13 kwietnia na stworzenie nowatorskiej aplikacji na Windows Phone. Po tej dacie, jury konkursu wybierze dwóch autorów programów, do których powędrują nagrody w postaci Nokii Lumia – informują organizatorzy.
Ale to nie wszystkie atrakcje, jakie przygotowali dla uczestników. 14 marca na techcampowej scenie pojawi się ewangelista Microsoft – Bartłomiej Zass, Michał Zając z Compendium Centrum Edukacyjne oraz Anna Godek-Biniasz w barwach iPlacement. Dyskusja pomiędzy ekspertami i pasjonatami rozwiązań mobilnych dotyczyć ma tematu przyszłości Windows Phone. Organizatorzy przewidują też pizzę i darmowe piwo dla najbardziej aktywnych.
Więcej informacji znaleźć można na stronie www.techcamp.pl. Nasza redakcja objęła imprezę patronatem medialnym.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.