Internetowa platforma motoryzacyjna mojeauto.pl rozpoczęła współpracę z Polską Izbą Motoryzacji.
'PIM to bardzo sprawna organizacja. Połączenie sił jest niejako naturalnym efektem rozwoju obu podmiotów. Korzyści ze współpracy są obustronne, za nami wiele wspólnych, ciekawych przedsięwzięć. Kolejne, jeszcze ciekawsze, przed nami’ – Michał Kluba, Prezes Zarządu Internet Service S.A., operatora mojeauto.pl.
'Zapotrzebowanie na informacje o szeroko rozumianym sektorze motoryzacyjnym w Polsce w ostatnich latach staje się coraz większe. Nie tylko o oferowanych w sprzedaży modelach aut, ale również o producentach części i komponentów dla motoryzacji. Prezentowany na stronach mojeauto.pl kontent dedykowany praktycznie wszystkim sektorom branży motoryzacyjnej w Polsce oraz stale rosnący zasięg portalu sprawia, że mojeauto.pl jest dla nas bardzo ważnym partnerem medialnym’ – mówi Roman Kantorski, Prezes Polskiej Izby Motoryzacji.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.