’Brief’ oraz portal internetowy Onet.pl rozpoczęły współpracę, w ramach której partnerzy zamierzają aktywnie propagować wiedzę o rozwiązaniach w zakresie wykorzystania internetu jako efektywnego medium wspomagającego działalność małych i średnich firm oraz przedsiębiorców regionalnych.
Celem spotkań jest przede wszystkim edukacja z zakresu znajomości skutecznych form i sposobów reklamowania się w sieci WWW, kształcenie umiejętności korzystania z nowoczesnych narzędzi marketingowych.
Spotkania – w formie prelekcji, wykładów oraz szkoleń – pomogą przedsiębiorcom zdobyć umiejętność samodzielnego planowania kampanii internetowych m.in. przy wykorzystaniu niezwykle efektywnych i zdobywających coraz szerszą popularność narzędzi reklamowych typu OnetBoksy.
Akcja będzie opierała się na organizacji serii spotkań i obejmie swoim zasięgiem największe miasta. Warto podkreślić wymiar praktyczny: przedsięwzięcie dotrze tam, gdzie znajdują się przedstawicielstwa biur handlowych Onet.pl oraz w miejsca dużej aktywności programu Brief for Poland, realizowanego przez magazyn 'Brief’.
Edukacja w regionach, którą podejmuje magazyn 'Brief’ w ramach programu Brief for Poland, ma również przyczynić się do zmniejszenia dystansu pomiędzy branżą marketingową a jednostkami terenowej administracji publicznej. Skutkuje to bowiem brakiem profesjonalnych działań promujących polskie regiony.
Akcja będzie szeroko nagłaśniania: m.in. już teraz informuje o niej billboard, zawieszony na budynku warszawskiego Traffic Clubu.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.