Brief.pl w czołówce AppStore

Opublikowano: 8 lutego 2011. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Bezpłatny, pilotażowy numer Magazynu Brief jest dostępny na iPadzie. W ciągu kilku pierwszych dni aplikacja znalazła się na pierwszym miejscu wśród bezpłatnych aplikacji w AppStore – sklepie z aplikacjami na iPada i iPhone.

Sylwester KozakBrief.pl w czołówce AppStore

Projekt Veneo dla TVN nagrodzony

Opublikowano: 30 września 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Miesiąc po uruchomieniu należącego do TVN24 serwisu reporterskiego Kontakt24.tvn.pl Brief uznał platformę za najlepszy projekt komunikacji marketingowej 2010 roku. Za realizację projektu odpowiedzialna była krakowska agencja Veneo.

Hanna LaskowskaProjekt Veneo dla TVN nagrodzony

Czym PR-owcy najbardziej denerwują dziennikarzy?

Opublikowano: 23 października 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

30% ankietowanych przez portal PRoto.pl dziennikarzy razi nachalność w zachowaniu PR-owców. Niewiele mniej, bo 28% – przyznało, że nie lubi, gdy PR-owiec jest niedoinformowany. Dla 21% respondentów główną wadą jest niedostępność specjalistów ds. komunikacji. Anonimową ankietę na temat jakości otrzymywanych informacji prasowych, organizowanych spotkań dla prasy, a także ogólnych predyspozycji polskich specjalistów ds. PR do pracy w tym zawodzie wypełniło …

Hanna LaskowskaCzym PR-owcy najbardziej denerwują dziennikarzy?

Nowi Partnerzy CafeNews

Opublikowano: 30 lipca 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Polski kombajn informacyjny poszerzył grono partnerów. Strategiczną współpracę nawiązano z Jobs.pl, z kolei partnerami medialnymi zostały BRIEF, Waluty.com, Inwestycje.pl i Nowoczesna Firma. Współpraca będzie miała charakter promocyjny i edukacyjny – współpracujące serwisy szerzą ideę RSS. Ponadto w najbliższym półroczu wszyscy partnerzy Cafe News zostaną zaproszeni do specjalnej akcji marketingowej.

Sylwester KozakNowi Partnerzy CafeNews

SARE sprawdzi, jak korzystamy z e-maila

Opublikowano: 28 maja 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , ,

Właśnie rusza kolejne badanie dotyczące wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce. Specjalizująca się w e-mail marketingu firma SARE już po raz czwarty przeanalizuje zmiany w sposobie jej użytkowania. Raport podsumowujący ukaże się tuż po wakacjach. Tegoroczne badanie ma dostarczyć szeregu praktycznych informacji, które pozwolą firmom podnieść jakość prowadzonych działań e-mail marketingowych. Zebrane wyniki pokażą, w jaki sposób internauci korzystają z poczty …

Hanna LaskowskaSARE sprawdzi, jak korzystamy z e-maila

Podsumowanie trzech lat e-mail marketingu

Opublikowano: 11 września 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Już 90% internautów subskrybuje newslettery. Blisko połowa przedsiębiorstw korzysta z e-mail marketingu w realizacji swojej strategii marketingowej, a zaledwie 7% firm nie planuje wdrożyć takich działań – wykazują właśnie opublikowane wyniki trzeciej edycji badania SARE na temat wykorzystania poczty elektronicznej. Badanie SARE dotyczące wykorzystania poczty elektronicznej przez polskich internautów powtarzane jest corocznie, co pozwala na wskazanie zmian i trendów zaistniałych …

Sylwester KozakPodsumowanie trzech lat e-mail marketingu