Brief

Czym PR-owcy najbardziej denerwują dziennikarzy?

30% ankietowanych przez portal PRoto.pl dziennikarzy razi nachalność w zachowaniu PR-owców. Niewiele mniej, bo 28% – przyznało, że nie lubi, gdy PR-owiec jest niedoinformowany. Dla 21% respondentów główną wadą jest niedostępność specjalistów ds. komunikacji. Anonimową ankietę na temat jakości otrzymywanych informacji prasowych, organizowanych spotkań dla prasy, a także ogólnych predyspozycji polskich specjalistów ds. PR do

Czym PR-owcy najbardziej denerwują dziennikarzy? więcej »

Nowi Partnerzy CafeNews

Polski kombajn informacyjny poszerzył grono partnerów. Strategiczną współpracę nawiązano z Jobs.pl, z kolei partnerami medialnymi zostały BRIEF, Waluty.com, Inwestycje.pl i Nowoczesna Firma. Współpraca będzie miała charakter promocyjny i edukacyjny – współpracujące serwisy szerzą ideę RSS. Ponadto w najbliższym półroczu wszyscy partnerzy Cafe News zostaną zaproszeni do specjalnej akcji marketingowej.

Nowi Partnerzy CafeNews więcej »

SARE sprawdzi, jak korzystamy z e-maila

Właśnie rusza kolejne badanie dotyczące wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce. Specjalizująca się w e-mail marketingu firma SARE już po raz czwarty przeanalizuje zmiany w sposobie jej użytkowania. Raport podsumowujący ukaże się tuż po wakacjach. Tegoroczne badanie ma dostarczyć szeregu praktycznych informacji, które pozwolą firmom podnieść jakość prowadzonych działań e-mail marketingowych. Zebrane wyniki pokażą, w jaki

SARE sprawdzi, jak korzystamy z e-maila więcej »

Podsumowanie trzech lat e-mail marketingu

Już 90% internautów subskrybuje newslettery. Blisko połowa przedsiębiorstw korzysta z e-mail marketingu w realizacji swojej strategii marketingowej, a zaledwie 7% firm nie planuje wdrożyć takich działań – wykazują właśnie opublikowane wyniki trzeciej edycji badania SARE na temat wykorzystania poczty elektronicznej. Badanie SARE dotyczące wykorzystania poczty elektronicznej przez polskich internautów powtarzane jest corocznie, co pozwala na

Podsumowanie trzech lat e-mail marketingu więcej »

Scroll to Top