Portal INTERIA.PL uruchomił serwis magazynu Elle . Witryna weszła w skład sekcji Kobieta, zawierającej m.in. internetowe wydania pism Marie Claire, Samo Zdrowie i Elle Decoration.
– Na świecie internetowe wersje Elle stanowią samodzielne witryny przygotowane przez wydawnictwo – zaznacza Michał Brudzyński, dyrektor marketingu w wydawnictwie Hachette Filipacchi Polska. – Związanie z portalem serwisu polskiej edycji pisma odbiega od tej reguły – podkreśla.
Witryna Elle odzwierciedla zawartość drukowanej wersji magazynu. Na stronie pojawiają się wszystkie działy obecne w piśmie, zmianie uległy jednak ich proporcje: ograniczono ilość materiałów wizualnych, koncentrując się na prezentacji zawartości merytorycznej.
– Chcieliśmy uniknąć powierzchowności i publikacji wyłącznie zajawek – wyjaśnia Beata Misiewicz, zastępca dyrektora artystycznego w Elle. – Zależy nam, aby internauci odwiedzający witrynę mieli dostęp do pełnowartościowych treści – podkreśla.
W efekcie serwis zyskał charakter praktycznego przewodnika po świecie mody i urody. Użytkownicy znajdą w nim informacje o najnowszych kolekcjach i trendach w światowej modzie, wywiady z gwiazdami i porady dotyczące pielęgnacji urody. Witryna zawiera również horoskop, przepisy kulinarne, raporty Elle oraz archiwum artykułów poświęconych psychologii, psychoterapii i pracy.
Serwis Elle to kolejny etap współpracy INTERIA.PL z wydawnictwem Hachette Filipacchi Polska, obejmującej uruchomienie w portalu witryn magazynów kobiecych Samo Zdrowie, Marie Claire i Elle Decoration.
Elle jest największym na świecie pismem poświęconym modzie. Ukazuje się w 38 edycjach i co miesiąc dociera do 21 mln kobiet.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.