Z myślą o polskich miłośnikach PlayStation, firma Sony Poland uruchomiła serwis PlayStation.pl. Projekt został zrealizowany przy współpracy z portalem INTERIA.PL.
– Głównym celem serwisu jest stworzenie społeczności miłośników PlayStation. Wiemy, że istnieje bardzo duże grono osób skupionych wokół różnych platform PlayStation i mamy nadzieję, że nowa witryna stanie się ich przystanią. Z myślą o tym będziemy rozwijać projekt – wyjaśnia Maciej Kmiołek, Kierownik ds. PR i Marketingu Handlowego PlayStation.
Serwis powstał w oparciu o schematy znane z serwisu 'centralnego’ www.playstation.com. Podobieństwo dotyczy zarówno szaty graficznej, jak i funkcjonalności.
Elementem wyróżniającym polską witrynę spośród 21 wersji serwisu-matki jest mocne akcentowanie lokalności. Rodzimi gracze znajdą na stronach serwisu oficjalne informacje o krajowych wydarzeniach i imprezach związanych z PlayStation 2 i PSP (PlayStation Portable), a w przyszłości – także dotyczące PLAYSTATION 3.
Strona umożliwia użytkownikowi sprawne dotarcie do wszelkich informacji o konsolach. Zawiera przegląd oferty sklepowej w tym zakresie, pozwala na odnalezienie najbliższego autoryzowanego dystrybutora sprzętu PlayStation, szybki kontakt z polskim oddziałem PlayStation i dotarcie do poszukiwanej gry.
Aktualizację danych na stronie umożliwia system zarządzania treściami (CMS), dostarczony przez Dział Sprzedaży Systemów i Technologii INTERIA.PL, który realizował projekty m.in. dla Premium Club, PZPN-u oraz firm Prymat i HOOP.
W najbliższym czasie ruszy kolejne wspólne przedsięwzięcie Sony i INTERIA.PL. Współpraca będzie dotyczyć stworzenia polskiej wersji serwisu www.yourpsp.com.
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.