Agencja Janmedia wdrożyła sklep internetowy Positivo.pl. Sklep w swej ofercie zawiera atrakcyjny wybór sprzętu elektronicznego. Janmedia odpowiadała za technologiczną część projektu.
Poza typowymi funkcjami sklepowymi Positivo.pl to także rozbudowany program lojalnościowy oraz mechanizmy ułatwiające zakupy. Już teraz klienci nagradzani są za polecanie sklepu a każde zamówienie wiąże się z dodatkowymi punktami gromadzonymi na koncie kupującego. System poleca najciekawsze dla danego klienta produkty oraz oferuje atrakcyjne rabaty.
Sklep został oparty na platformie Rainforest. Wykorzystano moduły Rainforest CMS oraz Rainforest eCommerce.
'Jako koordynator projektu wiem, że sukces nie byłby możliwy bez wykorzystania wiedzy i nowoczesnych narzędzi z zakresu zarządzania projektem oraz komunikacji z klientem. Nie bez znaczenia jest także pewność, co do proponowanych rozwiązań technologicznych, jaką daje mi platforma Rainforest oraz pracownicy z działu Software Development naszej firmy. Positivo.pl to także fragment ich życia.’- mówi Filip Wośko, architekt platformy Rainforest oraz Dyrektor Generalny Janmedia Interactive
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.