Rocznicowe zmiany eholiday.pl

Opublikowano: 16 czerwca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Serwis noclegowy – eholiday.pl – obchodzi w tym roku 5 lat istnienia na rynku. Z tej okazji przygotowano dla odbiorców kilka ważnych zmian. Między innymi ulepszoną nawigację, wolne od opłat dodawanie obiektów oraz własną bardzo rozbudowaną bazę miejsc noclegowych.

Hanna LaskowskaRocznicowe zmiany eholiday.pl

World Usability Day 2008 ponownie we Wrocławiu

Opublikowano: 30 września 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Tegoroczna polska edycja World Usability Day odbędzie się we Wrocławiu, a jej organizacją ponownie zajęła się agencja Janmedia Interactive. Na stronie internetowej www.wud2008.pl można poznać wszystkie szczegóły dotyczące ogólnopolskiej imprezy. World Usability Day 2008 odbędzie się 13 listopada we wrocławskim Holiday Inn, gdzie eksperci ds. użyteczności i dostępności opowiedzą o praktykach wykorzystywanych w badaniach i projektowaniu interfejsów. Zaprezentują case-studies, dzięki …

Hanna LaskowskaWorld Usability Day 2008 ponownie we Wrocławiu

NIVEA Polska wybiera Janmedia Interactive

Opublikowano: 9 września 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

NIVEA Polska wybrała agencję interaktywną Janmedia Interactive do obsługi działań związanych z marketingiem interaktywnym. Nawiązanie współpracy nastąpiło w wyniku dwustopniowego przetargu. Pierwsza część dotyczyła zrewidowania rynku agencji, w wyniku czego do drugiego etapu zaproszone zostały 3 agencje: E_misja Interactive 360, Internet Designers oraz Janmedia Interactive. Zwycięzcą została agencja interaktywna Janmedia Interactive świadcząca kompleksowe usługi z zakresu działań online. Umowa pomiędzy …

Hanna LaskowskaNIVEA Polska wybiera Janmedia Interactive

Janmedia Interactive: badanie użyteczności GPS

Opublikowano: 11 sierpnia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Jesteśmy w samym środku wakacji, a tuż przed sezonem urlopowym wzrasta sprzedaż urządzeń nawigacji samochodowej GPS. Wg serwisu www.roadlook.pl sprzedaż GPSów w 2007 roku wyniosła 250 tys., zaś w tym roku szacuje się jej dalszy wzrost o ok. 80%. Eksperci oceniają, że nasycenie rynku to ok. 10%, a sam rynek wykazuje dynamiczną tendencje wzrostową. Eksperci Janmedia Interactive przygotowali badanie użyteczności …

Hanna LaskowskaJanmedia Interactive: badanie użyteczności GPS

Współpraca Adobe i Janmedia

Opublikowano: 29 lutego 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Janmedia Interactive nawiązała ścisłą współpracę z Adobe. Kooperacja obu firm ma służyć popularyzacji technologii Flex i AIR jako efektywnego narzędzia budowania skutecznych i efektownych aplikacji biznesowych. Janmedia jako jedna z nielicznych na świecie agencji interaktywnych nawiązała tak ścisłą współpracę z Adobe. To strategiczne partnerstwo umożliwiło nam dostęp do najnowszych technologii związanych z obiegiem dokumentów, podpisem cyfrowym, zaawansowanym streamingiem video oraz …

Hanna LaskowskaWspółpraca Adobe i Janmedia

Janmedia partnerem Mashable.com

Opublikowano: 19 lutego 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Janmedia Interactive nawiązała współpracę z agencją Ogilvy PR i blogiem Mashable.com w zakresie streamingu video. 5. marca br. odbędzie się konferencja MashMeet DC Remix, której inicjatorami są autorzy bloga mashable.com. Konferencja odbędzie się w amerykańskiej siedzibie agencji Ogilvy PR. Konferencję będzie można również śledzić na żywo w Internecie dzięki streamingowi video, który obsługiwać będzie Janmedia Interactive. Na spotkanie zaproszonych jest …

Hanna LaskowskaJanmedia partnerem Mashable.com