Firma Google aplikować będzie o kilka nowych rozszerzeń związanych z posiadanymi przez nią markami, donosi AdAge. O swoje końcówki nie będą się starać Facebook i Pepsi.
Planujemy aplikować o rozszerzenia objęte znakami handlowymi Google oraz o szereg innych przydatnych końcówek. Chcemy stworzyć gładkie doświadczenie dla internautów – takie, które promuje innowacje i konkurencyjność w internecie – powiedział przedstawiciel Google.
Szczegóły działań firmy nie są znane, ale ma ona aplikować m.in. o końcówki .google oraz .youtube.
Wśród innych firm, które chcą mieć własne rozszerzenia, AdAge wymienia Deloitte oraz Canona. Na taki krok nie zdecydują się zapewne Facebook i Pepsi. Wskazują przede wszystkim na wysokie koszty prowadzenia takich rejestrów oraz na dotychczasowe doświadczenia internautów, które nie zmienią się w najbliższych latach.
Klienci zawsze myśleć będą przede wszystkim o MountainDew.com czy Pepsi.com, zanim pomyślą o Drink.Pepsi. Nie zmieni się to szybko, może nawet nie w ciągu kilku najbliższych lat – powiedział Shiv Singh odpowiedzialny w Pepsi za działania cyfrowe.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.