Onet.pl udostępnia serwis Pinka.pl. Za jego pośrednictwem można publikować własne prace, zaznaczać twórczość innych osób, komentować ją czy klikać w przycisk „Lubię to”. Projekt powtórzy sukces serwisu Pinterest?
Serwis Pinka.pl udostępniony został przez grupę Onet.pl i jest to serwis adresowany do szeroko rozumianej grupy twórców sztuki cyfrowej. Można w nim dodawać, komentować i udostępniać grafiki, rysunki, fotografie czy projekty stron internetowych. Serwis pozwala użytkownikom na umieszczenie w nim prac graficznych oraz tekstowych.
Aktywne korzystanie z serwisu przez użytkowników wymaga zarejestrowania konta. Można dzięki temu wypowiadać się na łamach serwisu, komentując twórczość innych osób, oraz umieszczać własne prace.
Jak podkreślają twórcy, istotne jest to, że w serwisie Pinka.pl można prezentować wyłącznie materiały własnego autorstwa oraz takie, których publikacja nie narusza w żaden sposób prawa polskiego, dobrych obyczajów czy uczuć religijnych, ani nie jest sprzeczna z prawem chronionych dóbr osób trzecich.
Trudno nie zauważyć, jak bardzo Pinka.pl przypomina popularny serwis Pinterest.com. Ta sama szata graficzna i podobna zasada funkcjonowania. Każde zdjęcie dodane do serwisu Pinterest.com czy materiał tekstowy może zostać „przypilony”, polubiony na Facebooku i skomentowany. Przyrównuje się serwis Pinterest.com do „tablicy korkowej”, do której użytkownik może przypiąć interesujące go zdjęcia. Za oceanem serwis zdobywa wciąż nowych użytkowników i poszerza swój udział rynkowy w zakresie serwisów społecznościowych. Jego czytelna i prosta szata graficzna oraz intuicyjna nawigacja sprawiają, że rośnie liczba osób, które z niego korzystają na co dzień.
Na fali popularności serwisu Pinterest.com grupa Onet.pl chce wypromować Pinkę. Zresztą nie tylko ona – łudząco podobny do Pinterest.com jest również serwis Zszywka.pl.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.