W wywiadzie z 2010 roku twórca i szef Tumblr, David Karp, powiedział, że jest „bardzo przeciwny reklamom”. Zmienił jednak zdanie – już za dwa tygodnie reklamy pojawią się na bardzo popularnej platformie blogowej.
Podczas konferencji Ad Age Digital Conference David Karp ogłosił, że już 2 maja Tumblr rozpocznie wyświetlanie reklam. Zaoferuje reklamodawcom miejsce w Tumblr Radar, które wyróżnia najważniejsze wpisy strony i ma ok. 120 tys. odsłon dziennie.
Prawdopodobnie byłem wtedy idiotą – powiedział Karp na temat wywiadu sprzed dwóch lat. Trudno się dziwić, że zmienił zdanie. Jego projekt rozwija się we wspaniałym tempie: ma ponad 52 mln blogów, 21 mld wpisów. Tylko wczoraj dodano ponad 50 mln nowych notek.
Warto dodać, że Tumblr jest bardzo popularny także wśród marketerów. Firma Lionsgate stworzyła ostatnio bloga modowego o nazwie „Capitol Couture”, który promuje film „Igrzyska Śmierci”.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.