Tumblr to 20 mld odsłon i niewykorzystany potencjał reklamowy
Twórca Tumblr przekonuje, że jego serwis ma się świetnie – na dowód przedstawia najnowsze statystyki projektu.
Tumblr to 20 mld odsłon i niewykorzystany potencjał reklamowy więcej »
Twórca Tumblr przekonuje, że jego serwis ma się świetnie – na dowód przedstawia najnowsze statystyki projektu.
Tumblr to 20 mld odsłon i niewykorzystany potencjał reklamowy więcej »
W wywiadzie z 2010 roku twórca i szef Tumblr, David Karp, powiedział, że jest „bardzo przeciwny reklamom”. Zmienił jednak zdanie – już za dwa tygodnie reklamy pojawią się na bardzo popularnej platformie blogowej.
„Byłem idiotą”: szef Tumblr ogłasza wprowadzenie reklam więcej »
Jak się okazuje, 24-godzinna awaria nie okazała się przeszkodą w pozyskaniu milionów na działalność. Tumblr, popularna platforma blogowa zdobyła właśnie 30 mln dolarów w najnowszej rundzie finansowania.
Tumblr, coraz popularniejszy serwis blogowy znów działa. Przez ponad 24 godziny platforma była niedostępna.