Łódzka Agencja Interaktywna VENTI przygotowała dla Premium Foods SA nowy serwis korporacyjny oraz serwis produktowy marki Vitax.
Priorytetem przy realizacji serwisu produktowego vitax.pl było stworzenie atrakcyjnego i dynamicznego designu podkreślającego pozycjonowanie marki. Prezentację poszczególnych produktów wsparto kreatywną wizualizacją cech wyróżniających daną linię. Dzięki szczegółowej i ciekawej prezentacji oferty, witryna stała się kompendium wiedzy dla wielbicieli herbat owocowych. Projektując funkcjonalność serwisu zadbano o wykorzystanie elementów interaktywnych. Wyeksponowany moduł 'Twoim zdaniem’ zachęca użytkowników do wyrażenia swojej opinii na temat produktów Vitax, a zainteresowani konsumenci mogą zaprenumerować newsletter.
Firma VENTI zajęła się także odświeżeniem wizerunku Premium Foods SA w mediach elektronicznych, poprzez modyfikację serwisu korporacyjnego firmy.
Dostępny pod adresem premiumfoods.pl serwis zawiera informacje na temat oferty i sieci sprzedaży skierowane do eksporterów oraz partnerów handlowych firmy. Tworząc nową witrynę zadbano o pełniejsze wykorzystanie Internetu jako kanału komunikacyjnego – na stronie zamieszczono newsletter, formularze kontaktowe oraz aktualności.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.