Według danych przedstawionych przez firmę FreeWhell wynika, że Xbox 360 jest najpopularniejszym w USA urządzeniem poza komputerami PC i Mac, na których odtwarzane są treści wideo.
W rankingu Xbox 360 wyprzedził nieznacznie urządzenia z systemem iOS oraz w znacznym stopniu tablety i smartfony z systemem Android.
Dane FreeWheel uwzględniają zbadane kanały wideo z poblikowanymi wraz z nimi reklamami . Chodzi tu przede wszystkim o CBS, NBC, ESPN i Vevo. Serwisy YouTube oraz Netflix nie zostały tutaj uwzględnione choć wiadomo, że znaczna część materiałów jest odbierana przez użytkowników urządzeń przenośnych właśnie poprzez tych dostawców. Nie zmienia to jednak faktu, że wyniki Xboxa 360 pokazują istotny trend w korzystaniu z treści wideo zawierających reklamy.
Na uwagę zasługuje również informacja, że w ostatnim czasie w ofercie programów wideo na Xboxa 360 pojawiły się kanały BBC iPlayer, Sony Crackie czy materiały Verizona.
Dyrektor ds. marketingu we FreeWhell, Joanna Abla, jest optymistką w sprawie przyszłości Xbox 360 i jego wpływu na segment wideo:
Microsoft z Xboxem to z pewnością jeden z najprężniej działających graczy na rynku domowego wideo – ma bardzo wysokie wskaźniki penetracji w amerykańskich gospodarstwach domowych i jego użytkownicy korzystają częściej z oglądania programów i filmów wideo niż z typowego zastosowania konsoli, czyli z gier. Ponieważ ciągle pojawiają się dodatkowe oferty programowe, oczekujemy, że z upływem czasu zwiększy się jeszcze bardziej popularność Xboxa pod względem oferty wideo.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.