Serwis kupujemy.pl porównujący oferty sklepów internetowych dołączył do XIV Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Portal nawiązał współpracę z internetowym sklepikiem WOŚP, którego oferta dostępna jest na stronach kupujemy.pl.
Serwis kupujemy.pl porównuje oferty prawie 500 sklepów internetowych. To połowa działających na polskim rynku. Użytkownicy serwisu mogą przeszukiwać ok. 1 miliona ofert e-sklepów i porównywać ceny produktów. Wśród nich natknąć się można na gadżety Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy sprzedawane w sklepiku internetowym Fundacji. Żeby dokonać zakupu należy przejść na stronę sklepiku WOŚPu.
Użytkownicy serwisu rozpoznają orkiestrowe gadżety po logo i wyróżnieniach. Na stronach serwisu wyświetlany będzie baner Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Wystarczy jedno klikniecie myszką by trafić do orkiestrowego sklepiku i złożyć zamówienie.
– Orkiestrowe gadżety łatwo rozpoznać w serwisie. Przy każdym umieściliśmy czerwone serce.- zapewnia współwłaściciel serwisu Arkadiusz Dydo. Oferta sklepiku WOŚP dotrze do ponad 200 tys. użytkowników serwisu kupujemy.pl. Tylu co miesiąc odwiedza portal. Poza t-shirtami, DVD i płytami CD w ofercie sklepiku znaleźć można orkiestrowe kubki, torby, puzzle, kalendarze, pocztówki.
Na stronach kupujemy.pl oferta sklepu internetowego WOŚP będzie uzupełniana na bieżąco i poszerzana o nowe produkty. Jak zapewniają właściciele kupujemy.pl, gadżety internetowego sklepiku WOŚP obecne będą na stronach serwisu do końca świata i o jeden dzień dłużej.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.