TravelCamp po raz ósmy przyciągnie hotelarzy, touroperatorów, portale turystyczne i agencje interaktywne. Najbliższa edycja spotkania rusza 24 maja w klubie CICO w Gdańsku.
Uczestnicy jedynego w Polsce barcampu adresowanego do sektora travel już od dwóch lat dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. Event jest też świetną okazją do integracji środowiska internetowego z branżą turystyczną.
Idea spotkań łączących marketing internetowy z konkretną branżą (turystyczną) z początku wydawała mi się zbyt niszowa. Okazało się jednak, że dopiero taka formuła pozwala spotkać się zainteresowanym stronom we właściwym miejscu. Będąc współorganizatorem spotkań ogólnobranżowych zauważyłem, że prezentacje są zbyt płytkie tematycznie, a uczestnicy nie mogą czasami znaleźć wspólnego języka. TravelCamp likwiduje te bolączki: wiadomo z kim i o czym możemy porozmawiać. Nikt nie boi się pokazać liczb, konkretów – tutaj uczestnicy wręcz tego oczekują – powiedział Marcin Deręgowski, właściciel firmy Artefakt.
W Gdańsku wiele uwagi eksperci poświęcą trendom w turystyce online, ale nie zabraknie też ciekawych case studies z zakresu marketingu mobilnego oraz e-mail marketingu. Gościem specjalnym tej edycji będzie Jakub Górnicki, trener, dziennikarz, bloger, zawodowo związany z Gruzją oraz Południowym Kaukazem. Jakub współpracuje też z Dziennikiem Internautów oraz Global Voces. W Georgian Institute of Public Affairs w Tbilisi prowadził warsztaty z multimedialnego dziennikarstwa. Był uczestnikiem i prelegentem wielu międzynarodowych konferencji, w tym m.in. Citizen Media Summit w Chile, Interra Forum w Nowosybirsku, Barcamp Nairobi w Kenii. Realizuje też ciekawe projekty turystyczne.
Dla uczestników gdańskiego TravelCampu tradycyjnie już przygotowano sporą dawkę wiedzy praktycznej, losowanie upominków, przekąski oraz dobrą zabawę podczas afterparty. Sponsorami tej edycji spotkania są firmy HRS.pl, Travelport Polska oraz Artweb-Media.
Udział w TravelCampie jest nieodpłatny i otwarty dla wszystkich. Warunkiem uczestnictwa jest jedynie rejestracja na stronie travelcamp.pl. Nasza Redakcja jest patronem medialnym spotkania.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.