W styczniu 2006 Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Polisa-Życie uruchomiło nowy serwis korporacyjny skierowany do klientów biznesowych oraz klientów indywidualnych.
Strona wykonana przez krakowską agencję interaktywną OPCOM.pl dostępna jest pod adresem polisa-zycie.pl.
Głównym zadaniem postawionym przed OPCOM.pl było odświeżenie korporacyjnego wizerunku Towarzystwa, wspomaganie procesów sprzedaży oraz promocji polis na życie i ubezpieczeniowych funduszy kapitałowych, a także budowanie relacji z obecnymi i przyszłymi klientami.
Wdrożono personalizację informacji projektując na stronie głównej trzy punkty startowe skierowane do różnych grup docelowych. Na uwagę zasługuje również zakładka edukacyjna:’Warto wiedzieć więcej’, która ma na celu popularyzację świadomości ubezpieczeniowej wśród odwiedzających witrynę klientów oraz rozpoczęcia regularnego i bezpiecznego oszczędzania z myślą o spokojnej starości.
Serwis powstał w oparciu o system CMS VERAWEB II, który umożliwia przede wszystkim zarządzanie strukturą serwisu, aktualizację wszystkich danych oraz pracę w oparciu o hierarchiczny system praw dostępu.
'Niezmiernie cieszy fakt, iż kolejna uznana marka zaufała naszej agencji interaktywnej tworząc serwis korporacyjny – powiedział Krzysztof Adamus, dyrektor kreatywny OPCOM.pl. Serwis stworzony dla Polisy Życie SA dowodzi, iż czujemy się równie pewnie w realizacji kreatywnych i nagradzanych serwisów wizerunkowych jak i w tworzeniu profesjonalnych serwisów korporacyjnych dla instytucji finansowych.’
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.