Marcin Maj został Dyrektorem Zarządzającym i udziałowcem agencji interaktywnej OS3 multimedia. Od stycznia 2006 do jego zadań należy koordynowanie pracy wszystkich oddziałów agencji i wzmocnienie pozycji firmy na rynku polskim i międzynarodowym.
– Przyjęcie Marcina Maja do grona współwłaścicieli firmy jest elementem długofalowej polityki i kilkuletniego procesu zwiększania zakresu kompetencji Marcina w naszej agencji – powiedział Tomasz Pruszczyński, Prezes Zarządu OS3 multimedia.
Nowy Dyrektor Zarządzający za swoje największe dotychczasowe dokonanie w OS3 multimedia traktuje zbudowanie silnego i profesjonalnego zespołu pracowników, pozyskanie szeregu kluczowych Klientów oraz prowadzenie długofalowych i partnerskich relacji z nimi.
– Dynamiczny rozwój agencji jest zasługą świetnego zespołu profesjonalistów, który udało mi się skompletować – mówi Marcin Maj. – Jako główne zadanie na najbliższy czas stawiam przed sobą wzmocnienie naszej pozycji na rynku oraz rozwój na rynku zagranicznym.
Marcin Maj związany jest z agencją interaktywną OS3 multimedia od 4 lat, początkowo jako New Media Development Manager, później jako Client Service Director i Warsaw Managing. Od 2004 jest także Członkiem Zarządu. Za jego kadencji udało się agencji pozyskać wielu kluczowych Klientów oraz międzynarodowych marek.
Z wykształcenia jest dziennikarzem. Zanim trafił do OS3, pracował na kierowniczych stanowiskach w agencjach reklamowych. W Telewizji Polskiej i w Radiu 90 FM prowadził autorskie programy. Prelegent na wielu kongresach poświęconych zagadnieniom marketingu, autor licznych publikacji w prasie branżowej. Jest specjalistą w zakresie programowania neurolingwistycznego i marketingu perswazyjnego. Prywatnie miłośnik fotografii i motocykli.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.