25 milionów sprzedanych przedmiotów, o wartości ponad 1,5 mld złotych – takim wynikiem Allegro.pl zakończył 2005 rok. To blisko dwa razy więcej niż rok wcześniej. Średnio w ciągu każdej minuty za pośrednictwem serwisu Użytkownicy sprzedawali towary warte 3 tys. złotych.
2005 rok był niewątpliwie kolejnym rokiem należącym do lidera handlu elektronicznego w Polsce jakim jest Allegro.pl. – Nasze statystyki są imponujące – przyznaje Maciej Oppeln-Bronikowski, dyrektor operacyjny serwisu. Wartość sprzedanych za pośrednictwem Allegro.pl przedmiotów przekroczyła 1,5 mld złotych. W tym czasie Użytkownicy wystawili 36,5 mln ofert sprzedaży, czyli prawie tyle, ile przez wszystkie lata istnienia serwisu (rok 1999).
Właściciela zmieniło 25 mln przedmiotów. – Nasz sukces to w dużej mierze również sukces całej Społeczności Allegro.pl – dodaje Bronikowski. I rzeczywiście. W 2005 roku Użytkownicy założyli ponad 1,5 mln kont, co obecnie daje liczbę bliską 4 mln. Średnio, w każdej minucie zakładano 3 nowe konta Użytkownika. Pracownicy serwisu odpowiedzieli w ubiegłym roku na 746 tys. pytań Użytkowników, czyli średnio jeden email co 42 sekundy. Dzięki wielu działaniom marketingowym Allegro.pl już kilka miesięcy temu awansowało do pierwszej piątki najczęściej odwiedzanych stron internetowych w Polsce.
Według danych Megapanel PBI/Gemius z października 2005 ponad 54% polskich Internautów odwiedza Allegro.pl przynajmniej raz w miesiącu. To daje ponad 5,3 miliona osób.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.