W chwili obecnej firma Microsoft prowadzić ma zaawansowane rozmowy z właścicielami serwisu społecznościowego dla biznesu Yammer dotyczące jego zakupu. Mówi się, że transakcja ta może opiewać na 1,2 mld dolarów.
Microsoft zamierza przejąć sieć społecznościową dla biznesu Yammer. Narzędzia oferowane przez serwis mogłyby zostać dodane w przyszłości do pakietu produktów, jakie firma Microsoft oferuje klientom korporacyjnym.
Na zakup serwisu Yammer korporacja Microsoft może wyłożyć, według doniesień The Wall Street Journal, ponad 1,2 mld dolarów.
Yammer rozpoczął swoją działalność w 2008 roku, a jego założycielem był David Sacks, były dyrektor operacyjny firmy PayPal. Inwestorami serwisu są między innymi Charles River Ventures i Emergence Capital Partners, którzy wyłożyli na jego rozwój 142 mln dolarów. Yammer pozwala na tworzenie prywatnych sieci społecznościowych wewnątrz firm. Wiele funkcji oferowanych przez serwis przypomina opcje udostępniane użytkownikom przez Facebooka, stąd serwis często jest nazywany Facebookiem dla firm.
Nie ogłoszono jeszcze oficjalnie, czy i kiedy nastąpi planowany zakup.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.