Dom Mediowy ACR S.A. realizuje internetową kampanię reklamową gry ’Fundusze Expandera’.
ACR w ramach kampanii przygotował akcję e-mailingową do zarejestrowanych użytkowników serwisów biznesowo-informacyjnych, takich jak m.in.: Wirtualne Media, bankier.pl, infor.pl, money.pl. Kampania banerowa swoim zasięgiem obejmuje największe portale informacyjne, a mianowicie Onet, Wirtualną Polskę, Gazetę, Interię i o2 oraz najpopularniejszy komunikator internetowy Gadu-Gadu.
W serwisie Google.pl o konkursie informuje boks sponsorowany, a w wyszukaniu pomaga wysokie pozycjonowanie słów kluczowych.
'Do realizacji naszej kampanii wybraliśmy ACR, ponieważ prezentuje bardzo indywidualne podejście do klienta, rozumie jego potrzeby oraz cele jakie chce osiągnąć, a co za tym idzie proponuje rozwiązania doskonale dopasowane do możliwości.’ – o współpracy z ACR mówi Radosław Butryn, marketing manager w firmie Expander.
Gra 'Fundusze Expandera’ ruszyła 30 stycznia. Jest realną symulacją lokowania oszczędności w funduszach inwestycyjnych. Każdy uczestnik otrzymuje wirtualne 100 000 zł, które inwestuje w jedną z pięciu kategorii funduszu. Zwycięży osoba, która najbardziej zwiększy zawartość swojego wirtualnego portfela. Celem konkursu jest spopularyzowanie wiedzy o funduszach inwestycyjnych i pokazanie możliwości pomnażania oszczędności w funduszach. Nagrody w konkursie są jak najbardziej realne. Zwycięzcy będą mogli ulokować nagrody pieniężne w wybranym funduszu i tym samym wprowadzić w życie strategię inwestycyjną wypracowaną w konkursie. Oprócz nagród pieniężnych Expander przygotował również wartościowe nagrody rzeczowe, takie jak laptopy i przenośne odtwarzacze MP3.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.