Już ponad 50 tysięcy Klientów mBanku dokonało transakcji Złotą Rybką o łącznej wartości 230 mln zł – to 100% więcej niż w styczniu 2005 roku. Jednocześnie z oferty wszystkich kart płatniczych mBanku skorzystało już prawie 600 tysięcy osób.
W ciągu ostatnich 12 miesięcy znacznie wzrosła sprzedaż kart kredytowych oraz wartość transakcji bezgotówkowych dokonywanych przez Klientów mBanku. Obecnie w portfelach mKlientów znajduje się ponad 50 tys. kart Visa Electron, Classic i Gold, na których wartość przyznanych limitów przekroczyła 212 mln zł. Dodatkowo ilość wszystkich kart płatniczych wzrosła o ponad 70% w porównaniu ze styczniem 2005 roku.
Choć udział kart kredytowych w ogólnej liczbie kart płatniczych znajdujących się w rękach Polaków jest wciąż niewielki, to tempo przyrostu liczby kart kredytowych jest zawrotne i będzie się utrzymywać przez lata. W przyszłości w naszych portfelach nosić będziemy nie jedną kartę kredytową, ale dwie lub trzy np. kartę ze specjalnym programem rabatowym, kartę, dzięki której zbieramy mile lotnicze czy kartę, z której bank część przychodu przekazuje na wsparcie naszej ulubionej drużyny piłkarskiej. Karta stanie się czymś tak powszechnym, jak telefon komórkowy, bez którego nie wychodzimy już z domu. Najczęściej zaś będziemy sięgać po tę kartę w naszym portfelu, która będzie niezawodna, ładna, korzystna finansowo, z bardzo dobrą obsługą przez telefon czy Internet – podkreśla Anna Znamirowska-Stączek, Dyrektor Biura Kart Płatniczych.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.