Zaczyna się III edycja konkursu public relations ’PRaktykuj za granicą’. W projekcie Instytutu Monitorowania Mediów mogą wziąć udział studenci kierunków związanych z PR i komunikacją. Nagrodami dla twórców najlepszych strategii komunikacyjnych dla Amnesty International są staże w europejskich biurach agencji PR Fleishman-Hillard w Londynie, Dublinie i Brukseli.
6 lutego 2006 roku rozpoczęła się trzecia edycja konkursu public relations 'PRaktykuj za granicą’, organizowanego przez Instytut Monitorowania Mediów.
Mogą w nim uczestniczyć studenci kierunków związanych z PR i komunikacją społeczną. Ich zadaniem będzie stworzenie projektu strategii komunikacyjnej dla projektów Amnesty International – dla projektu edukacyjnego Amnesty International PRAWA CZŁOWIEKA – EDUKACJA – DZIAŁANIE oraz strategii komunikacji dla polskiej sekcji Amnesty International. Na najlepszych czekają trzy staże w biurach agencji PR Fleishman-Hillard w Londynie, Dublinie i Brukseli. Przeloty do miejsc odbywania praktyk ufundowały linie Centralwings, a nagrody pieniężne zapewnia organizator konkursu, IMM.
Głównym celem trzeciej edycji konkursu public relations 'PRaktykuj za granicą’ jest wsparcie Amnesty International i promowanie działań związanych z ochroną praw człowieka. Prace zostaną ocenione przez jury w składzie: Piotr Czarnowski, prezes agencji First PR, Gerald Abramczyk, doradca ds. komunikacji strategicznej, dr Jacek Warchala, wykładowca Uniwersytetu Śląskiego, Mirella Panek, rzeczniczka Amnesty International i Anna Sanowska, Dyrektor Marketingu i PR Instytutu Monitorowania Mediów.
'PRaktykuj za granicą’ składa się z trzech etapów. W pierwszym, który potrwa do końca marca 2006, uczestnicy będą mogli rejestrować się i składać projekty prac. Rozstrzygnięcie 'PRaktykuj za granicą’ nastąpi w czerwcu 2006 roku.
Konkurs Instytutu Monitorowania Mediów wspiera patronatem Polskie Stowarzyszenie Public Relations. Partnerami konkursu są organizacje studenckie AIESEC, AEGEE Gdańsk i AEGEE Lublin, imPRess i Progress,a także hotel Hyatt. Patroni medialni projektu to: Rzeczpospolita, Radio PiN, Press, PRoto.pl, Dlaczego, Semestr, Eurostudent i wortal Kariera.
http//www.instytut.com.pl/konkurs
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- Salesforce Shopping Index Q1 2024 – kupujący oszczędzająi odkładają zakupy na późniejW pierwszym kwartale roku dane dotyczące zakupów pokazują nieoczekiwane zwroty akcji. Spodziewaliśmy się obniżek stóp procentowych, ale teraz, gdy inflacja ...
- Nowa integracja z Przelewy24 dostępna dla Klientów Shoper w ramach usługi Shoper PłatnościShoper oraz PayPro SA, właściciel marki Przelewy24, ogłaszają współpracę. Sprzedawcy zyskają możliwość korzystania z usług dodatkowego dostawcy w ramach Shoper ...
- MAKRO Companion: nowa aplikacja dla gastronomiiMakro Companion to najnowsza aplikacja mobilna Grupy METRO dedykowana branży HoReCa. Jej głównym celem jest ułatwienie i przyspieszenie procesu zamawiania ...
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.