Newsweek najczęściej cytowanym tygodnikiem opinii
Według rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w listopadzie 2009 roku tygodnik Newsweek Polska został liderem wśród magazynów pod względem cytowalności przez inne media.
Według rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w listopadzie 2009 roku tygodnik Newsweek Polska został liderem wśród magazynów pod względem cytowalności przez inne media.
Najbardziej opiniotwórczym dziennikiem w 2008 roku jest Rzeczpospolita, najbardziej opiniotwórczą stacją radiową – RMF FM, a telewizyjną – TVN24 – wynika z najnowszego, podsumowującego cały 2008 rok rankingu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”, opracowywanego przez Instytut Monitorowania Mediów. W pierwszej piętnastce znalazły się w sumie dwie stacje telewizyjne, dwa tygodniki opinii, Onet.pl, a także cztery stacje radiowe.
Nowy projekt Instytutu Monitorowania Mediów – www.efi24.com Ekonomia Finanse Inwestycje – to uruchomiony 22 stycznia portal gospodarczy poświęcony rynkom: Polski, Rumunii, Rosji, Ukrainy, Czech, Słowacji oraz sektorom: nieruchomości, energetyki i medycyny.
Najbardziej opiniotwórczym dziennikiem w listopadzie jest Rzeczpospolita, najbardziej opiniotwórczą stacją radiową – RMF FM, a telewizyjną – TVN24 – wynika z najnowszego rankingu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”, opracowywanego przez Instytut Monitorowania Mediów. W pierwszej piętnastce znalazły się w sumie trzy stacje telewizyjne, dwa tygodniki opinii, a także jeden portal internetowy Onet.pl.
Sieć reklamy internetowej IDMnet nawiązała współpracę z AWR Wprost, wydawcą tygodnika Wprost, jednego z najpopularniejszych w kraju tygodników opinii. IDMnet będzie sprzedawać powierzchnie reklamową i obsługiwać kampanie wszystkich witryn należących do wydawcy. Wraz z rozpoczęciem współpracy z Wprost sieć wprowadza także do swojej oferty pakiet premiumOpinie, w skład którego wchodzą najbardziej prestiżowe tytuły informacyjne obsługiwane …
Z badania przeprowadzonego przez Instytut Monitorowania Mediów (IMM) wynika, że Onet.pl był najczęściej cytowanym medium elektronicznym w grudniu 2006 roku. Analiza obejmuje wszystkie przekazy prasowe, telewizyjne i radiowe, w których cytuje się lub powołuje a doniesienia, które pierwotnie pojawiły się w innych środkach przekazu. – Bardzo cieszy nas, że po raz kolejny zajęliśmy pierwsze miejsce …
Według najnowszego rankingu przygotowanego przez Instytut Monitorowania Mediów, INTERIA.PL była w styczniu 2006 najchętniej cytowanym polskim portalem internetowym. Na kolejnych pozycjach w zestawieniu znalazły się Onet.pl i Wirtualna Polska. Z raportu Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że w styczniu 2006 roku w przekazach mediowych na doniesienia internetowe powoływano się 120 razy, z czego 46 razy – …