Książka „Świeże podejście do e-mail marketingu, czyli o tym jak zmienić 1 złotówkę w 3796 zł… i nie tylko” napisana została przez praktyka, Pawła Salę. Dziś można ją wygrać na łamach e-biznes.pl!
O e-mail marketingu opowiada wydawca książki Pawła Sali:
E-mail marketing to jedna z najbardziej efektywnych form marketingu w internecie. Być może nie jest ona tak sexy i trendy jak Facebook czy Twitter, ale trzeba przyznać, że naprawdę działa. Jak podaje Direct Marketing Association (DMA), zainwestowanie jednej złotówki w e-mail marketing daje zwrot na poziomie 43 zł – to tak zwany wskaźnik ROI (Return On Investment). Inne badania, przeprowadzone przez ForeSee Results w 2010 roku jasno pokazują, że newsletter to druga najpotężniejsza siła, która kieruje odbiorców na naszą stronę (pierwsza to znajomość marki). Prognozy dotyczące e-mail marketingu są zachęcające – w 2013 roku na komunikację newsletterową wyda się dwa razy więcej, niż w 2008 roku. Biorąc pod uwagę przykłady kampanii realizowanych przez firmę FreshMail dla swoich Klientów, ROI z działań e-mail marketingowych może wynieść nawet 3796 zł.
Z książki dowiedzieć można się m.in.:
- czym jest e-mail marketing?
- jak opracować własną strategię e-mail marketingową?
- jak tanio i efektywnie budować swoją listę subskrybentów?
- jak zarządzać swoją listą?
- jak korzystać z możliwości, które dają nowoczesne systemy do e-mail marketingu?
- jak umiejętnie wykorzystać raporty z kampanii aby zwiększyć jej efektywność?
Paweł Sala to specjalista ds. e-mail marketingu, trener, manager, konsultant. Dyrektor zarządzający firmy FreshMail, specjalizującej się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu e-mail marketingu. Współtwórca sukcesu wielu kampanii e-mail marketingowych wyróżnianych i nagradzanych w takich konkursach jak Golden Arrow czy Mixx Awards. Członek Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz Interactive Advertising Bureau Polska, w ramach których współtworzy dobre praktyki e-mail marketingu w Polsce. Autor wielu publikacji na temat e-mail marketingu, wykładowca wyższych uczelni, a także mówca na licznych konferencjach branżowych.
Konkurs!
Dzięki uprzejmości Wydawcy mamy do rozdania aż 10 egzemplarzy książki! Publikacje zdobędą autorzy dziesięciu pierwszych komentarzy umieszczonych pod tym tekstem. Prosimy o podanie prawidłowego adresu e-mail byśmy mogli skontaktować się w sprawie wysyłki.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.