FreshMail

Vercom sfinalizował zakup 100 proc. udziałów we FreshMailu

Vercom, spółka technologiczna, dostarczająca globalne chmurowe rozwiązania w modelu CPaaS (Communication Platform-as-a-Service), łączy siły z najbardziej rozpoznawalnym dostawcą usług e-mail marketingu w Polsce – firmą FreshMail. Transakcja umożliwi niemal podwojenie liczby obsługiwanych klientów przez Grupę Vercom. Wartość transakcji z uwzględnieniem earn-out wyniesie nie więcej niż 27 mln zł. Cieszę się, że łączymy siły z FreshMailem, jest to …

Vercom sfinalizował zakup 100 proc. udziałów we FreshMailu więcej »

Raport: newsletter w pocztowych aplikacjach mobilnych

Według statystyk, już ok. 15 proc. e-maili marketingowych otwieranych jest na urządzeniach mobilnych. Branża e-commerce musi dostosować komunikację do tych zmian. Jak to zrobić? O tym w nowym raporcie FreshMail.

Podsumowanie tygodnia

Tydzień w branży internetowej zawsze obfituje w wiele informacji. Zapraszamy na podsumowanie najistotniejszych wydarzeń w e-biznesie z mijającego tygodnia.

Konkurs! Wygraj książkę o e-mail marketingu!

Książka „Świeże podejście do e-mail marketingu, czyli o tym jak zmienić 1 złotówkę w 3796 zł… i nie tylko” napisana została przez praktyka, Pawła Salę. Dziś można ją wygrać na łamach e-biznes.pl!

Przewiń do góry