Infinity Group na zlecenie kanału Polsat Sport zrealizowała wortal Polsat Sport TV. Na obecnym etapie główną funkcją wortalu jest komunikowanie treści transmitowanych przez Polsat Sport i Polsat Sport Extra, dalsze prace zmierzać będą w kierunku rozwinięcia w nim modułów telewizji interaktywnej. Serwis służy też nawiązywaniu i utrzymywaniu pozytywnych relacji z użytkownikami oraz budowaniu świadomości marki.
Infinity Group opracowała mechanizmy funkcjonowania wortalu pozwalające na jego rozwój i coraz silniejszą integrację z kanałem telewizyjnym. Obecnie w serwisie funkcjonuje już obszerna baza materiałów video. W planach jest też zróżnicowanie zawartości serwisu na potrzeby innych mediów (np. telefon komórkowy) oraz określonych grup odbiorców.
Serwis został zbudowany w oparciu o system zarządzania treścią RedDot CMS. Infinity Group wykorzystała możliwości jego integracji z zewnętrznymi aplikacjami. Opracowana do tego serwisu autorska aplikacja pozwala klientowi na pełne zarządzanie programem z poziomu RedDot CMS. W projekcie tym Infinity Group zastosowała nowatorskie rozwiązania pozwalające na integrację RedDot CMS z technologią flash. Dzięki nim redakcja serwisu ma możliwość samodzielnego konfigurowania flashowych elementów serwisu. 'Podczas wdrażania wortalu Polsat Sport TV z powodzeniem, i co ważne – unikając kompromisów – połączyliśmy funkcjonalność z efektowną warstwą wizualną’ – mówi Grzegorz Perkowski, Dyrektor Technologii w Infinity Group. Opinię tę potwierdza Tomasz Waligóra z Działu Promocji Polsatu: 'Aplikacja jest doskonale skrojona pod aktualne i przyszłe potrzeby, daje się łatwo adaptować, rozwijać, jest elastyczna, przejrzysta i dodatkowo przyjazna graficznie. System zaprojektowany na potrzeby zarządzania zawartością strony, a szczególnie programem oraz różnymi rodzajami rozrywek prezentowanych na antenie, a więc i na stronie Polsatu Sport, funkcjonuje wzorowo’.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.