Facebook postanowił zainwestować w budowę podwodnego systemu światłowodów, które mają zostać położone w azjatyckiej części Oceanu Spokojnego.
Podwodny system kabli światłowodowych o roboczej nazwie Asia Pacific Gateway (APG) będzie miał długość 10 tys. km. Zadaniem Asia Pacific Gateway będzie skomunikowanie krajów południowej Azji. Kable ciągnąć się będą od Malezji do Korei Południowej i Japonii, rozgałęzienia zaś będą obejmowały również inne kraje azjatyckie, w tym Chiny i Wietnam.
Rzecznik Facebooka powiedział, że
inwestycja w Asia Pacific Gateway pomoże wesprzeć obecność Facebooka w południowej Azji. Pozwoli to na szersze dotarcie do internetu jak i Facebooka w krajach takich jak Indie, Indonezja, Malezja, Filipiny, Hong Kong i Singapur.
Projekt budowy i utrzymania Asia Pacific Gateway jest finansowany przez grupę firm, wśród których na czoło wysuwają się dwaj chińscy dostawcy usług internetowych: China Telecom oraz China Unicom. Facebook nie ujawnił ile pieniędzy przeznaczył na współfinansowanie budowy APG. Wiadomo natomiast, że wkład wszystkich zrzeszonych w projekt firm opiewa na kwotę 450 mln dolarów.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.