Twitter zaczyna ograniczać dostęp do swojego API, chcąc przejąć kontrolę nad sposobem, w jaki użytkownicy korzystają z portalu. Jako pierwsi zmiany odczuli użytkownicy LinkedIn.
W ubiegły piątek Twitter zakończył współpracę z LinkedIn w zakresie dwustronnej wymiany tweetów. Aktualizacje statusu LinkedIn wciąż mogą być automatycznie publikowane na Twitterze, ale odpowiedzi na tweety i wzmianki nie będą się już pojawiały w strumieniu LinkedIn.
Mike Isaac w artykule na All Things D sugeruje, że jedną z przyczyn może być chęć przejęcia przez Twittera kontroli nad tym, w jaki sposób użytkownicy doświadczają tweetów. Dlatego Twitter zapowiedział wprowadzenie w ciągu najbliższych tygodni bardziej rygorystycznych wytycznych dotyczących wykorzystywania swojego API. Wiele funkcji wprowadzonych ostatnio na Twitterze nie jest dostępnych dla użytkowników LinkedIn (m.in. rozszerzone tweety, segregowanie tweetów w wątki), co mogło być przyczyną wprowadzenia ograniczeń.
Zdaniem Ryana Holmesa, dyrektora generalnego HootSuite, Twitter zarabiając na reklamach i promowanych tweetach chce zmobilizować użytkowników do korzystania z portalu bezpośrednio z pominięciem usług firm trzecich, dzięki czemu łatwiej będzie skupić ich uwagę na materiałach reklamodawców.
Holmes uważa, że zamiast ograniczać dostęp do API, Twitter powinien zacząć bezpośrednio przesyłać promowane tweety do użytkowników.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.