Firma Comcast, właściciel amerykańskiej stacji NBC oraz Microsoft zawarły umowę, na mocy której nastąpił wykup pozostałej części popularnej witryny MSNBC.com od giganta oprogramowania. Otworzyło to drogę do przemianowania serwisu na NBCNews.com.
W 1995 roku NBC Universal we współpracy z Microsoftem stworzył portal informacyjny MSNBC.com oraz telewizję MSNBC. W 10 lat później NBC Universal odkupił zdecydowaną większość udziałów Microsoftu w telewizji. Pozostała jeszcze kwestia portalu informacyjnego. W chwili obecnej plasuje się w pierwszej trójce w rankingu najbardziej popularnych serwisów informacyjnych. Ma 50 mln unikalnych użytkowników miesięcznie. Jest agregatorem treści m.in. z AP, Reuters, i New York Times.
Już dwa lata temu firmy Comcast i Microsoft podejmowały negocjacje mające na celu zmianę nazwy serwisu MSNBC, ale nie przyniosły one oczekiwanych skutków.
Microsoft zdecydował się właśnie sprzedać swoje udziały w MSNBC.com. Dziś pod tym adresem działa strona NBCNews.com, która będzie kontynuowała działalność serwisu informacyjnego. New York Times twierdzi, że cena, za którą firma Comcast i NBC Universal przejęli pełne prawa do witryny MSNBC.com wynosi około 300 mln dolarów.
Witryna MSNBC.com nie przestanie istnieć. Na początku przyszłego roku zostanie ona reaktywowana jako samodzielna strona dla kanału kablowego MSNBC.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.