Firma PayPal ogłosiła przejęcie firmy card.io, która dostarcza technologię do przechwytywania informacji o karcie kredytowej za pomocą kamery w smartfonie. Zapowiada się walka z takimi rozwiązaniami jak Square.
Hill Ferguson, wiceprezes PayPal, powiadomił oficjalnie na blogu motywy przejęcia card.io:
Spotykaliśmy się z zespołem card.io przy pracy nad zintegrowaniem ich technologii z aplikacją mobilną PayPal Here. Pracując z nimi byliśmy zaszokowani kreatywnością ich zespołu. Są niezależnymi pasjonatami lubiącymi rozwiązywać złożone problemy. Poprzez włączenie card.io do struktur PayPal chcemy, żeby pomogli nam ułatwić korzystanie z cyfrowego portfela PayPal. Obecna technologia card.io będzie dostępna dla deweloperów do wykorzystania we własnych aplikacjach.
Poniżej przedstawiamy film pokazujący w jaki sposób działa usługa udostępniana przez card.io:
The Next Web sugeruje jednak, że przejęcie card.io jest krokiem do odebrania przez PayPal części rynku płatności mobilnych kartą kredytową, które zdominowane są przez Square, głownego konkrenta PayPal. Warto wspomnieć, że Square aktualnie obsługuje w skali roku płatności na kwotę 5 mld dolarów.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.