Gdzie system operacyjny Linux cieszy się większą popularnością: w Polsce, Czechach, na Litwie czy na Ukrainie? W którym z tych państw nowe wersje przeglądarek upowszechniają się najszybciej? Odpowiedzi na takie pytania można znaleźć w nowym serwisie uruchomionym przez międzynarodową firmę badawczą Gemius SA. Anglojęzyczny serwis www.rankingcee.com poświęcony jest internetowym trendom w państwach Europy Środkowej i Wschodniej.
W ubiegłym roku firma Gemius rozpoczęła prezentację danych pochodzących z poszczególnych państw objętych działalnością firmy, w kolejno udostępnianych serwisach: www.ranking.lt, www.rankings.cz oraz www.ranking.com.ua. Serwisy te stanowią odbicie dobrze znanej polskim internautom witryny www.ranking.pl zawierającej przegląd statystyk internetu w naszym kraju. Obecnie użytkownicy sieci mogą znaleźć komplet bieżących danych dotyczących większej liczby państw, w których prowadzone jest badanie gemiusTraffic, zebranych w jednym miejscu – pod adresem www.rankingcee.com.
Serwis porównuje dane dotyczące rozwiązań technicznych wybieranych przez internautów łączących się z różnych regionów europejskich. Na jego stronach można zapoznać się m.in. z rankingami przeglądarek i systemów operacyjnych, zestawieniami najpowszechniej stosowanych rozdzielczości monitorów oraz danymi dotyczącymi poziomu akceptacji cookies. Dodatkową atrakcją jest możliwość subskrypcji elektronicznego dwutygodnika, podającego najnowsze wiadomości i ciekawostki związane z rozwojem internetu w krajach objętych badaniem. Serwis pozwala ponadto na otrzymywanie prosto do skrzynki e-mailowej danych dotyczących poszczególnych państw.
W chwili obecnej serwis www.rankingcee.com zawiera informacje o sytuacji na rynkach internetowych w czterech krajach: w Polsce i Czechach oraz na Litwie i Ukrainie, a niebawem pojawią się obok nich statystyki kolejnych państw, w których realizowane jest badanie gemiusTraffic.
Porównanie danych z różnych państw jest możliwe dzięki zastosowaniu ujednoliconej metodologii badawczej gemiusTraffic. Badanie, uważane od kilku lat za standard badań internetu w naszym kraju, zaczyna być postrzegane w taki sposób również poza granicami Polski. Nasi europejscy sąsiedzi doceniają jego zalety takie, jak rzetelność, wiarygodność i kompleksowość dostarczanych danych, opisujących ruch na witrynach korzystających z badania.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.